annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

obejct verwijderen

kosmos1967
Community-lid
Ik heb hier een item geplaatst en kreeg een aanbod om direct te verkopen aan een ebayer en de limiettijd niet meer af te wachten. Kan dat ? Is dit genoeg met gewoon item te verwijderen ? Hoe zit dat met de feedback ?
ps: ik heb geen 'nu kopen' aangevinkt, en nadien kan je dit niet meer doen.
Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

obejct verwijderen

Feedback zal niet gaan.
Verwijderen wel,je kan als reden opgeven,object is niet meer te koop.
Doe dit best niet als er al op geboden is.
Realiseer je wel dat de verkoop op die manier buiten ebay verloopt.
Je kan ook de veiling stopzetten en verkopen aan de hoogst biedende,dan verloopt alles volgens de regels.
Je koper moet dan natuurlijk wel een bod uitbrengen.
Als je prijs die je overeenkomt hoger is dan je startprijs,kan je de startprijs verhogen,NATUURLIJK mag er op je voorwerp nog niet geboden zijn.
Als er al geboden is ,of je hebt veel volgers dan zou ik de veiling niet stopzetten
Bericht 2 van 10
laatste antwoord

obejct verwijderen

Op de meeste van je objecten is geboden,dan zou ik de veiling niet stopzetten.Geeft je alleen maar problemen.
Of de hoogst biedende het object laten kopen,maar dat kan alleen aan de huidige prijs.
Bericht 3 van 10
laatste antwoord

obejct verwijderen

quasi9522
Community-lid
kreeg een aanbod om direct te verkopen aan een ebayer en de limiettijd niet meer af te wachten
de maximum "limiettijd" is amper 10 dagen ,al eens jezelf afgevraagt waarom de koper dit wil ?
Een koper kan altijd zijn aanbod als maximumprijs instellen en eventueel zelf winst(minder te betalen) maken als zijn maximumbod niet gehaalt is.
Bericht 4 van 10
laatste antwoord

obejct verwijderen

tanguy.2010
Community-lid
Ik heb een ticket aangeboden via e-bay maar uiteindelijk kan ik toch naar het festival gaan en van de hoogste bieders krijg ik geen feedback om het te kopen. kan ik alsnog mijn object verwijderen? zoja, hoe?
Bericht 5 van 10
laatste antwoord

obejct verwijderen

Als er al geboden is kan je de aanbieding niet verwijderen !
Je kan wel alle biedingen annuleren en daarna de aanbieding verwijderen.

m.


m.
Bericht 6 van 10
laatste antwoord

obejct verwijderen

Hier een link om de biedingen te annuleren :

http://offer.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?CancelBidShow

m.


m.
Bericht 7 van 10
laatste antwoord

obejct verwijderen

huwitte
Community-lid
#4
Uw aanbieding voortijdig beëindigen of uw object verwijderen

http://pages.benl.ebay.be/help/sell/end_early.html



Bericht 8 van 10
laatste antwoord

obejct verwijderen

Ik heb een ticket aangeboden via e-bay maar uiteindelijk kan ik toch naar het festival gaan

Toch raar... je verkoopt een combiticket voor 19-20-21/08 maar het ticket loopt slechts af op de 20e 's avonds... Bizar op zijn minst.
Tegen dat de koper bij jou kan langskomen om zijn gewonnen ticket af te halen is Pukkelpop al quasi voorbij!

Plus... tickets doorverkopen is niet toegestaan!
Deze staan op naam en kunnen aan de ingang gecontroleerd worden.
Indien de identiteit van de aanbieder niet overeen komt met de naam op de kaart, kan dit voor probs zorgen voor de koper


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 9 van 10
laatste antwoord

obejct verwijderen

articcynda
Community-lid
Deze staan op naam en kunnen aan de ingang gecontroleerd worden.
Indien de identiteit van de aanbieder niet overeen komt met de naam op de kaart, kan dit voor probs zorgen voor de koper


Inderdaad, maar in de praktijk gebeurt het gelukkig uiterst zelden dat zulke controles plaatsvinden. Deze nemen immers teveel tijd in beslag, en die tijd is er niet als duizenden festivalgangers tegelijk aan de toegangspoorten staan te drummen. Zelf ben ik nog nooit gecontroleerd geweest op mijn identiteit aan de ingang van festivals.
Als je op één of andere manier goedkope tickets kan bemachtigen (via wedstrijden, prijsvragen enz.) dan is het een goede strategie om tot enkele dagen voor het festival te wachten om ze door te verkopen, je kan er dan monsterwinsten op maken.
Bericht 10 van 10
laatste antwoord