annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

opgelet met paypall betaling voor producten uit verboden landen

Hallo ,even een waarschuwing over paypall,nog maar kort is het beleid veranderd ,je mag geen betaling meer ontvangen of sturen via Paypall voor de producten met origine van landen die een Amerikaans embargo hebben ,Cuba,Sudan,Iran,Noord Korea.


Als je dit toch doet sluit paypall onmiddelijk uw paypall account,ik zelf heb een Cubaanse postzegel gekocht bij iemand uit Nederland en betaald via paypall,paypall heeft zonder waarschuwing het geld teruggeboekt en mijn rekening beperkt ,terroristische activiteiten noemen ze dit ,heb contact opgenomen met Paypall en kreeg dit als antwoord:


 


 


Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met uw vraag over de verkoop van Cubaanse postzegels.


Na het lezen van uw e-mail kan ik bevestigen dat het inderdaad niet langer toegestaan is producten te verkopen via PayPal die afkomstig zijn uit een land waartegen de Verenigde Staten een handelsembargo hebben afgekondigd.


U kunt ofwel de bewuste zegels van uw website verwijderen, ofwel een gesplitst checkout systeem integreren (waarbij de bewuste zegels niet via PayPal betaald kunnen worden), ofwel PayPal van uw website verwijderen.


Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en dat dit bijdraagt aan het oplossen van deze kwestie.

Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.


Met vriendelijke groet,
Chris
PayPal


 


Nu moet je weten dat ik geen website heb en nog nooit in mijn leven 1 postzegel verkocht heb ,maar dit illustreerd goed het huidige Paypall beleid,


groeten Willy

Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

opgelet met paypall betaling voor producten uit verboden landen

het was op ebay.com en effectief was de reden tot verwijderen het handelsembargo.


 


Toch worden sigaren aangeboden maar dan onder andere namen, net zoals je veel ivoor vind (mag ook niet) onder andere namen.


 


Mensen zijn vindingrijk om verboden zakens te verkopen.

Bericht 11 van 13
laatste antwoord

opgelet met paypall betaling voor producten uit verboden landen

Wat hebben die sigaren hier in godsnaam mee te maken ,sommige mensen zijn werkelijk te dom om ook maar iets te begrijpen.


Dit gaat over een paypall beleid ,niet over sigaren of andere verboden producten.


 


Is er een handelsembargo tegen Nederland?


En het was geen koop op Ebay ,met die sigaren heb ik totaal  niets te maken !


Waarschijnlijk denkt men nog steeds dat dit een grap is ,voor mij is dit helemaal niet grappig.


 


Zegels van Cuba verkopen of kopen is niet in overtreding met de Europese wetgeving ,niet in overtreding voor Ebay of andere sites en zijn zeker geen verboden goederen ,als dit zo is moet men voor de moment honderden kopers en verkopers verwijderen van al deze sites ,ook proffesionele verkopers .


 


Dit heeft niets te maken met vindingrijkheid om verboden producten te verkopen ,dit is een zeer absurde reglementering opgelegd door Paypall,wacht af en wij zullen zien of er nog meer mensen hier ontzettend veel last mee krijgen.


 


Of heb je dit allemaal verkeerd begrepen ,ik denk dat dit nogal duidelijk is ?U reageerd hetzelfde als paypall ,1 visie ,die van u ,enkel die sigaren tellen ,of niet?


Dus Ebayers blijf gerust zegels en andere producten verkopen of kopen van Cuba,Iran ,Sudan  en Noord Korea met paypall betaling en vroeg of laat heb je hetzelfde voor ,voor mij is dit afgehandeld ,een verwittigd man is er twee waard zegt men altijd.


En men kan niet meer zeggen dat ge dat niet wist ,


goedenavond nog.

Bericht 12 van 13
laatste antwoord

opgelet met paypall betaling voor producten uit verboden landen

Man man... toch ver gezocht vind ik, waar zijn ze bij PP mee bezig? Moeten we straks aan PP toelating vragen om iets bepaalds te kopen dan?


Trouwens: ik dacht dat het Amerikaanse embargo tegen Cuba vorig jaar versoepeld was?


En dan nog, zoals ge zelf zegt: dergelijke zaken verhandelen binnen Europa is met geen enkele Europese wetgeving in strijd en hoe die zegels hier terecht komen doet niks ter zake, jij hebt ze toch niet ingevoerd hé?


Tot slot hebben wij hier met de Amerikaanse wetgeving niks te maken, PP hoeft zich in Europa te schikken naar onze wetten, daarmee zijn zij hier hier zelf in overtreding!

Bericht 13 van 13
laatste antwoord