annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

plaatsingsonkosten

De plaatsingsonkosten zijn terug ingevoerd bij e-Bay. Gewoon schandalig is dit. Ik betaal meer aan plaatsingsonkosten dan dat ik verkoop . Plaatst men terug als het niet verkocht is dan rekent mij alweer aan. En dit als particuliere verkoper. Ik zal dan maar wat beurzen afdoen om van mijn materiaal af te geraken ,want de werkwijze van e-Bay staat mij op deze manier niet meer aan. Als ik enkel nog moet investeren dan kan ik het evengoed weggeven.

Hetzelfde met hun ziekelijk feedback systeem .Een koper die niet betaald word beschermd ,ook al betaald hij niet ,deze blijft op 100% staan .Verkoper kan geen negatieve feedback geven bij niet betaling.

Voor mij is e-Bay verleden tijd. De laatste items staan erop en binnen enkele dagen lopen ze ten einde en gedaan dan met investeren.

Bericht 1 van 33
laatste antwoord
32 ANTWOORDEN 32

Re: plaatsingsonkosten


Blijkbaar werden geen plaatstingkosten aangerekend.
Is dit een eenmalige actie omdat het 1 november is vandaag ofzo ?

 

 


 

Alleluia ...




Bericht 31 van 33
laatste antwoord

Re: plaatsingsonkosten

Ik zal straks ook eens proberen. Misschien zijn ze er bij e-Bay toch uitgekomen hoe dat het eigenlijk ineen zit .

Bericht 32 van 33
laatste antwoord

Re: plaatsingsonkosten

beste,

 

 

na jarenlang ebayverkoper en koper te zijn geweest, ben ik er nu ook mee gekapt.  Er zijn genoeg alternatieven, waar blijkbaar ook veel meer activiteit is en waar je nog altijd gratis kan plaatsen en herplaatsen. Het is een beetje dom om  in spullen die goed zijn, maar die je niet meer nodig hebt, geld te gaan steken om ze te verkopen.  Zeker in de huidige tijd, met een overaanbod aan leuke tweedehandsspullen en tal van concurrerende sites .... 

Denk dat ebay er zijn eigen ondergang mee graaft, maar dat wordt dan hun probleem.  Zeker als je spullen goedkoop wil verkopen, betaal je  % veel meer gewoon al om iets te plaatsen. 

Bericht 33 van 33
laatste antwoord