annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

radeloos aan het worden

hallo allemaal

ik ben onlangs een winkeltje en zo begonnen hier op ebay

ik betaal hier flink voor vind ik,maar wat heb ik er aan???

ik heb de verkoperslimiet en kan NIKS verkopen

hoeveel zin heeft het eigenlijk nog,ik heb positieve feedbacks ik heb mooi het geld van mijn paypal laten peuteren (daar staat geen limiet op zeker) en heb nu 12 fb score het is nog niet veel maar geef toe een leuke start en meer dan genoeg informatie voor ebay om te kunnen zeggen 'ze is betrouwbaar' zou je toch denken he

maar nee hoor!! vragen over hoe het loopt met de verkoperslimieten en wat de regels zijn (probeer maar es uit te zoeken hier op ebay.be hoe het in elkaar zit) lopen steevast uit op een sisser van formaat mailen helpt niet bellen al even min

wat is hier nu gdvd de bedoeling van,ik heb gegoogled naar deze verkoperslimieten en alles wat ik vond was negatief en kwam neer op 'ze willen geen kleine verkopers meer' liever grote walvissen dan guppies klinkt het dus...

is er überhaupt iemand die ook es een verkoperslimiet gehad heeft die me kan zeggen wanneer het opgeheffen werd???

ik vraag het hier want rechtsreeks aan ebay vragen is totaal zinloos en ik ben het beu om computeringegeven antwoorden te krijgen

graag had ik dit opgelost gezien

mvg

cindy

Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

Re: radeloos aan het worden

hallo

toch even ter verduidelijiking

invalide : door kanker (heb overleefd maar de verwoesting van chemo is gebleven)

weduwenpensioen: man gestorven vorig jaar aan kanker

ik ben maar 33... dus profiteren zit er zeker niet in

de lego die ik verkoop is van eigen bezit,man heeft jaren verzameld en hij zei dat ik dit mocht wegdoen als hij er niet meer is

het is best dat ik heel die ebay hier vergeet hier is geen plaats meer voor de gewone man/vrouw zo blijkt...jammer ik had er een goed gevoel over toen ik starte ik kreeg een limiet van 20 items/500 euro per maand opgelegd (500 met lego is ondenkbaar trouwens) en kreeg vandaag toch nog een antwoord dat nergens op slaat lol

komt er op neer dat ze me geëvalueerd hebben en ze mijn limiet verlegd hebben naar JAWEL 20 items/500 euro per maand lol....what a joke...maja....

misschien betert het wel ooit

mvg

cindy

Bericht 11 van 17
laatste antwoord

Vermits je eerst alles in 1 keer wou verkopen,20 kilo lego ,was het voor mij duidelijk dat je van je lego vanaf wou.

Ik denk dat je beter zonder winkel je items verkoopt ,zal wel lukken denk ik.

Als je de tijd hebt zal je ook wel zien dat je alles verkocht krijgt,thuis brengt het ook niets op !

Laat je niet afschrikken door sommige commentaren

Ik wens je veel succes ,laat die winkel vallen  en plaats gewoon je aanbiedingen

Bericht 12 van 17
laatste antwoord

cindy,

elk huisje draagt z'n kruisje, we gaan dan ook geen opbod doen van onze ellende die we dragen, het kruis die we dragen, want het leven kan hard zijn.

Uw geval is zeer erg en jawel ik ken nog situaties zoals de uwe, soms nog jongere mensen, want ik werk voor een begrafenisondernemer. Doe ceremonies, rij met de lijkwagen, ga gestorven mensen ophalen met alle eerbied en respect.

Maar verman je aub, je bent pas 33 en nog een heel leven voor je.  Het zal met vallen en opstaan zijn maar als je je met de juiste mensen kunt omringen die je af en toe courage geven dan kom je er wel.

Als je inderdaad maar éénmalig je spulletjes verkoopt is een Ebay winkel te duur.  Gewoon verkopen via de normale weg op Ebay is beter. Daar zit geen limiet op.  Je kan natuurlijk ook het ganse grote lot in één keer aanbieden.

Maar als je effectief aankoopt om te verkopen dan is het verstandig om even naar Unizo te gaan en informatie te winnen.

M'n excuses als je mijn vorige post verkeerd begrepen hebt, geschreven tekst is steeds anders te interpreten en zo onpersoonlijk of dat we gewoon in levende lijve tegen elkaar zouden praten.

Succes en veel courage gewenst,

Johan

Bericht 13 van 17
laatste antwoord

Mevrouw haar eerste en enige aanbieding op ebay was een nu kopen aanbieding van 20 kg lego.

Vermits dat niet verkocht, heeft ze alles in stukjes willen verkopen.

Vandaar die winkel.

Maar door die hoge kosten ,blijft er niets over.Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Bericht 14 van 17
laatste antwoord

Mevrouw haar eerste en enige aanbieding op ebay was een nu kopen aanbieding van 20 kg lego.

Vermits dat niet verkocht, heeft ze alles in stukjes willen verkopen.

Vandaar die winkel.

Maar door die hoge kosten ,blijft er niets over.Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Idd, je moet hier wel wat geduld oefenen (en ook elders).. wat vandaag niet verkoopt, verkoop je mss morgen... zo had ik hier twee bouwdozen aangeboden waar geen mens blijkbaar interesse in had, tot zo ongeveer na de 20ste keer één iemand ze onmiddelijk kocht, heeft wel meer dan een half jaar geduurd, maar ja... anderzijds zet je iets te koop waar als een gek wordt op geboden... je kan het nooit op voorhand weten. enne ja, Lego, het aanbod is hier groot en ja, ik vind ook dat ze de hele handel in één lot moet aanbieden en geduld oefenen... die winkel is een slecht idee voor een particulier, kost veel te veel geld... beter die winkel laten vallen en gewoon aanbieden zoals andere particulieren.

Wat ik ook al eerder zei; het is vakantie nu, wie koopt Lego... juist, mensen met kleine kinderen (overwegend toch) en die hebben nu wel iets anders te doen toch dan met Lego te spelen?

Ach ja beste Cindy, je hebt duidelijk geen ervaring met site's zoals Ebay en je verwachtingen zijn te hoog, het is zoals een wekelijkse markt (of rommelmarkt), veel kijkers maar weinig kopers... tot die ene geinteresseerde langs komt...

Bericht 15 van 17
laatste antwoord

En is lego niet zo'n artikel dat beter in de herfst/winter verkoopt?

De kindjes zullen meer binnen in huis zijn en moeten rustig gehouden worden, dus wat lego kopen.

Photobucket

Bericht 16 van 17
laatste antwoord

En is lego niet zo'n artikel dat beter in de herfst/winter verkoopt?

De kindjes zullen meer binnen in huis zijn en moeten rustig gehouden worden, dus wat lego kopen.

Ja, of tegen de eindejaarsfeestdagen aan, hoewe,l nu met dat slechte weer??? Benieuwd of we nog echt een zomer gaan krijgen die naam waardig... maar ja, zoals al gezegd tegen Cindy hier... gewoon aanbieden als particulier kost niks en 20kg Lego, als ze er een een redelijke prijs voor vraagt zal het op termijn wel lukken... nogmaals... geduld, geduld en geduld, de aanhouder wint!

Bericht 17 van 17
laatste antwoord