(tja wie koopt er nu schoenen op ebay)
Tja, als je zelf verwacht problemen te ondervinden met de aankoop en verkoop van schoenen, waarom verkoop je ze dan?
Je vroeg onze mening, ik heb de mijne gegeven, als je toch niet van plan bent terug te betalen, waarom vraag je dan nog een mening? de beslissing was al genomen, niet?
En het is al zover, ze heeft me al een negatieve gegeven, mijn eerste in 7 jaar!!! En ik kan haar er geen terug geven, tof hoor.
Waarom zou je haar negatief geven? Heeft ze betaald? Jou feedback gaat toch over haar verplichtingen, namelijk betalen, en dat heeft ze gedaan. Jij zou graag negatieve geven omdat ze jou negatieve feedback heeft gegeven, dat is dan wraakfeedback en dat is niet de bedoeling.
Als ik schoenen zou verkopen via ebay, zou ik enkel afhaling nemen, zodat ze thuis kunnen passen voor ze betalen.
Ik snap niet waarom je de schoenen niet terugnam. Als je gewoon terugbetaalde had je toch geen schade? Bied het dan aan iemand anders aan?
disneybelgium SHUTT UP..!!! laat mij raden,jij bent KOPER?! allen idioot kan zilke opmerkingen geven,zij ziet fotos en anbieding is voor deze maat"39" dus later moet zij niet hebben??? wat?? diet is geen vinkel,en in vinkel kan jij ook angekochte schoen terug brengen??? idioot!!!