annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

retour?

Omdat ik ebay en bijhorende problemen een beetje beu was heb ik een tijdje ergens anders verkocht. Nu dacht ik ebay terug een kans te geven en de eerste verkoop beginnen ze al te zeveren.
Ik verkocht een paar nieuwe schoenen en de vrouw klaagt dat ze niet passen en dat ik volgens de wet verplicht ben retours te aanvaarden. Ik weet dat dit enkel voor zakelijke verkopers geldt (ik ben prive-verkoper) maar kan ik, om me in te dekken tegen de neg. feedback die ze waarschijnlijk gaat geven, al een geschil wegens niet betaald tegen haar openen, ook al heeft ze wel betaald?
Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

retour?

(tja wie koopt er nu schoenen op ebay)

Tja, als je zelf verwacht problemen te ondervinden met de aankoop en verkoop van schoenen, waarom verkoop je ze dan?

Je vroeg onze mening, ik heb de mijne gegeven, als je toch niet van plan bent terug te betalen, waarom vraag je dan nog een mening? de beslissing was al genomen, niet?

En het is al zover, ze heeft me al een negatieve gegeven, mijn eerste in 7 jaar!!! En ik kan haar er geen terug geven, tof hoor.

Waarom zou je haar negatief geven? Heeft ze betaald? Jou feedback gaat toch over haar verplichtingen, namelijk betalen, en dat heeft ze gedaan. Jij zou graag negatieve geven omdat ze jou negatieve feedback heeft gegeven, dat is dan wraakfeedback en dat is niet de bedoeling.

Als ik schoenen zou verkopen via ebay, zou ik enkel afhaling nemen, zodat ze thuis kunnen passen voor ze betalen.

Ik snap niet waarom je de schoenen niet terugnam. Als je gewoon terugbetaalde had je toch geen schade? Bied het dan aan iemand anders aan?
Bericht 11 van 16
laatste antwoord

retour?

(tja wie koopt er nu schoenen op ebay)

Tja, als je zelf verwacht problemen te ondervinden met de aankoop en verkoop van schoenen, waarom verkoop je ze dan?

Je vroeg onze mening, ik heb de mijne gegeven, als je toch niet van plan bent terug te betalen, waarom vraag je dan nog een mening? de beslissing was al genomen, niet?

En het is al zover, ze heeft me al een negatieve gegeven, mijn eerste in 7 jaar!!! En ik kan haar er geen terug geven, tof hoor.

Waarom zou je haar negatief geven? Heeft ze betaald? Jou feedback gaat toch over haar verplichtingen, namelijk betalen, en dat heeft ze gedaan. Jij zou graag negatieve geven omdat ze jou negatieve feedback heeft gegeven, dat is dan wraakfeedback en dat is niet de bedoeling.

Als ik schoenen zou verkopen via ebay, zou ik enkel afhaling nemen, zodat ze thuis kunnen passen voor ze betalen.

Ik snap niet waarom je de schoenen niet terugnam. Als je gewoon terugbetaalde had je toch geen schade? Bied het dan aan iemand anders aan?
disneybelgium SHUTT UP..!!! laat mij raden,jij bent KOPER?! allen idioot kan zilke opmerkingen geven,zij ziet fotos en anbieding is voor deze maat"39" dus later moet zij niet hebben??? wat?? diet is geen vinkel,en in vinkel kan jij ook angekochte schoen terug brengen??? idioot!!!
Bericht 12 van 16
laatste antwoord

retour?

En hier hebben we nog eens een hoogstaande opmerking van de Sony. :^O

Photobucket

Photobucket

Bericht 13 van 16
laatste antwoord

retour?

Ha die sony-san

Ook goede morgen.
Wat ben je weer ontzettend vriendelijk in je reactie.

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 14 van 16
laatste antwoord

retour?

Misschien is dat de normale omgangsvorm in die contreien.

Photobucket

Photobucket

Bericht 15 van 16
laatste antwoord

retour?

@ Sony,

Nee, ben niet enkel koper, ben zowel koper als verkoper. Maar wat ben je toch lekker genuanceerd in je uitleg. Heb toch nooit gezegd dat de dame niet in fout was. Mijn enige suggestie was dat de kerk in het midden kon gehouden worden, zodat geen van beiden schade had.

Trouwens, je had het duivelse Ebay toch vaarwel gezegd? wat loop je hier dan nog te zanikken?
Bericht 16 van 16
laatste antwoord