annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

stalkende koper

Al ooit meegemaakt? Koper is ZO afgunstig omdat mijn verkoop zo goed loopt dat hij het zelfs ziet zitten aankoop te doen om te kunnen een ongegronde negatieve feedback te geven..Geeft zelfs negatieve feedback op tweedehands waar  hij niets met mij heeft te maken gehad!! Ongelooflijk loens en listig!

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

stalkende koper

Je kan kopers blokkeren ,zodat ze niet meer bij jou kunnen kopen.

Je kan ook eventueel de koper vragen om de feedback te wijzigen als er een oplossing is voor jullie probleem.

Veel succes

 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

stalkende koper

Beste, Dank u voor uw reactie..deze koper valt mij reeds geruime tijd lastig met ongepaste vragen..dan koopt zij iets (waar ik reeds voor vreesde) en plaatst dan een negatieve feedback; zonder enige vraag naar een oplossing plaatst zij ONMIDDELLIJK een negatieve feedback (waar zij bij glunder)t, alhoewel ik haar dadelijk een bericht heb gestuurd om het object terug te nemen...Zij had ook geen enkele reden om dit te doen, daar het een tweedehands object betreft dat zij aan de helft van de tweedehandseprijzen op alle sites heeft gekocht. Wat een kinderachtig gedoe, een volwassen persoon onwaardig!

Bericht 3 van 3
laatste antwoord