annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

update -zeker blokkeren

Heb vroeger al melding gemaakt van deze koper,die werkelijk massaal aankoopt,zelden betaalt,neg. geeft bij starten geschil en vervalste betalingsbewijzen aan ebay voorlegt.
Onder 3 accounts is ze reeds geshorst,maar onder 6? andere is ze nog actief, met soms met valse gegevens .Alleen bij opvragen van gegevens bij ebay krijg je steeds hetzelfde GSM nummer.
Ik geef deze accounts,mogelijk zijn er nog andere .
AURORAWE
BERYLIANE
THESTOU
SPRINGWELLL met dus 3 L
CPLASSIER2009
VICPHIDO

De feedbacks die ze geeft ,wanneer je een geschil opstart,zijn erg schadelijk voor verkopers.

VERKOOP VAN NAMAAK,ZWAAR BESCHADIGD...

Daar is dus niets van aan,ze betaalt gewoon niet en weet perfect dat verkopers geen neg. meer kunnen geven.
Ze tovert valse betalingsbewijzen uit haar hoed,zodat ze geen aantekening krijgt.

Wat koopt ze vooral,dure tassen,schoenen,meubels,antiek,etsen,schilderijen,huishoudtoestellen,cd's..

Geen kindergoed.

Deze dame is ziek .
Ze kent geen woord Nederlands,wel Engels
Maar ebay onderneemt niets

Ik wou verkopers dus aanraden haar best te blokkeren,want eens je haar over de vloer krijgt blijft ze je stalken.
Bvb meldt dat je namaak verkoopt ,zodat je aanbieding wordt geschorst....

De meeste verkopers weten niet wat aanvangen .
Iedereen is gewaarschuwd.
Mogelijk heeft ze nog accounts waar ik geen weet van heb,en kunnen anderen verder aanvullen
Bericht 1 van 27
laatste antwoord
26 ANTWOORDEN 26

update -zeker blokkeren

Wou dit gewoon nog eens updaten.
Blokkeren of je zit met de miserie!
Spijtig dat sommigen hier pas komen lezen als het te laat is.
Bericht 11 van 27
laatste antwoord

update -zeker blokkeren

Haar winst is wraak,tegen mensen die beter in de maatschappij staan.

Ik kan het nu toch ECHT niet laten om op te merken dat die WROKKIGE DAMES altijd BIJ JOU terecht komen, Siemenpoes ]:) Het gaat me natuurlijk niet aan wat je in je privéleven doet maar... ik heb in ieder geval nog nooit te maken gekregen met zulke individuen.

Ebay slaagt er blijkbaar niet in om haar op alle accounts,op IP adres te schorsen.

Ze zou echt wel achterlijk moeten zijn om geen proxy te gebruiken hé, als ze dit soort praktijken uit haar hoed tovert...

Heeft wel een gerechtelijk verleden en zit momenteel in collectieve schuldbemiddeling om de slachtoffers te vergoeden.

Ben je niet in strijd met de privacywetgeving door deze details op het forum te publiceren?
Bericht 12 van 27
laatste antwoord

update -zeker blokkeren

Het is er maar 1 ,altijd dezelfde.
Wou dit nog eens updaten,omdat in een ander draadje ,veilig handelen ,een ander lid een vraag stelde.
En ja ik had dat niet mogen melden,maar ik was zo kwaad dat ze telkens opnieuw ,en niet alleen bij mij hoor,erin slaagt om iets te kopen.
Bericht 13 van 27
laatste antwoord

update -zeker blokkeren

En ik post hier alleen om anderen te helpen ,voorkomen is beter dan genezen:-x
Bericht 14 van 27
laatste antwoord

update -zeker blokkeren

Zeer grootmoedig van je, maar het is en blijft spreekwoordelijk water naar de zee dragen zolang Ebay toelaat om een (bijna) ongelimiteerd aantal accounts aan te maken.
Bericht 15 van 27
laatste antwoord

update -zeker blokkeren

ik heb in ieder geval nog nooit te maken gekregen met zulke individuen.

feedback Siemenspoes = 1503
feedback Articcynda = 31

Is dit misschien zoals beweren dat chauffeurs van boven de 100 jaar veilige chauffeurs zijn omdat er zo weinig betrokken worden bij een ongeval :^O ?

Bericht 16 van 27
laatste antwoord

update -zeker blokkeren

Heeft wel een gerechtelijk verleden en zit momenteel in collectieve schuldbemiddeling om de slachtoffers te vergoeden.

Ben je niet in strijd met de privacywetgeving door deze details op het forum te publiceren?

Go to hell with privacy! Van mij mag ieder oneerlijk mens, bedrieger, dief of wat dan ook wereldwijd aan de schandpaal genageld worden..ze verdienen gewoon niet beter en mogen al blij zijn dat ze er zo vanaf komen.

Heb zelf ook genoeg te maken met oneerlijke mensen die vanalles proberen om toch maar niet te moeten betalen. Ik heb het schijt aan zulke mensen en zou het liefst van al zes voet onder de bodem zien zittenX-(

Gisteren een programma gezien ivm. hackers. Ongelooflijk hoeveel schade die aanrichten aan onze maatschappij, schade waar wij allen per slot van rekening mogen voor opdraaien op de één of andere manier. Als ze zo van die gasten kunnen knippen mogen ze van mij de kogel krijgen, klein verlies en brote opruiming.
Bericht 17 van 27
laatste antwoord

update -zeker blokkeren

Srr. Grote opruiming
Bericht 18 van 27
laatste antwoord

update -zeker blokkeren

Hallo, heb net ook te maken met deze dame, beloofde meerdere malen te betalen, maar zat in Londen, zat in Parijs en wou dan met rekening van echtgenoot betalen. Heb na drie weken geschil geopend en heb nu van haar een negatieve feedback ontvangen. De mails die ik van haar heb gekregen tarten alle verbeelding. Vond ze zo erg dat ik ze allemaal heb opgeslagen, zat toch ff met mijn mond open hoor. ECHT OPLETTEN VOOR DEZE DAME !!! Super bedankt aan eenieder die de namen van de accounts meegeven.
Bericht 19 van 27
laatste antwoord

update -zeker blokkeren

Probeer die schoenen op een andere veilingsite te verkopen.
Uit mijn ervaring en die van andere verkopers,blijkt dat ze die opnieuw probeert te kopen.
Bij mij kocht ze telkens opnieuw dezelfde tas,met andere pas aangemaakte accounts.Je bent dan wel de plaatsingskosten telkens kwijt.
Ze is werkelijk heeeeel erg.
Sommigen op de fora denken dat ik overdrijf,niets is minder waar.
Ze geeft meerdere malen per week neg,de meeste bollen worden door CS verwijderd,zodat mensen die in de feedback gaan neuzen natuurlijk een vertekend beeld krijgen.
Alleen die rode blijven staan bij verkopers die geen contact opnemen met CS,en dat zijn blijkbaar vooral weinig ervaren Franstalige verkopers .
Pas op met items die onder het merkenembargo vallen,ze geeft de nummers door en die items worden verwijderd.
Op die manier heeft ze 2 verkopers laten schorsen,dus met valse beschuldigingen.
Ze maakt het verkopers onmogelijk om nog op ebay te verkopen,volgens haar mail,sta ik ondertussen ook op haar zwarte lijst.

Ze kent,noch haar man,1 woord Nederlands,hier lezen zal ze dus nooit,hopelijk voor mij dan.
Bericht 20 van 27
laatste antwoord