annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

update -zeker blokkeren

Heb vroeger al melding gemaakt van deze koper,die werkelijk massaal aankoopt,zelden betaalt,neg. geeft bij starten geschil en vervalste betalingsbewijzen aan ebay voorlegt.
Onder 3 accounts is ze reeds geshorst,maar onder 6? andere is ze nog actief, met soms met valse gegevens .Alleen bij opvragen van gegevens bij ebay krijg je steeds hetzelfde GSM nummer.
Ik geef deze accounts,mogelijk zijn er nog andere .
AURORAWE
BERYLIANE
THESTOU
SPRINGWELLL met dus 3 L
CPLASSIER2009
VICPHIDO

De feedbacks die ze geeft ,wanneer je een geschil opstart,zijn erg schadelijk voor verkopers.

VERKOOP VAN NAMAAK,ZWAAR BESCHADIGD...

Daar is dus niets van aan,ze betaalt gewoon niet en weet perfect dat verkopers geen neg. meer kunnen geven.
Ze tovert valse betalingsbewijzen uit haar hoed,zodat ze geen aantekening krijgt.

Wat koopt ze vooral,dure tassen,schoenen,meubels,antiek,etsen,schilderijen,huishoudtoestellen,cd's..

Geen kindergoed.

Deze dame is ziek .
Ze kent geen woord Nederlands,wel Engels
Maar ebay onderneemt niets

Ik wou verkopers dus aanraden haar best te blokkeren,want eens je haar over de vloer krijgt blijft ze je stalken.
Bvb meldt dat je namaak verkoopt ,zodat je aanbieding wordt geschorst....

De meeste verkopers weten niet wat aanvangen .
Iedereen is gewaarschuwd.
Mogelijk heeft ze nog accounts waar ik geen weet van heb,en kunnen anderen verder aanvullen
Bericht 1 van 27
laatste antwoord
26 ANTWOORDEN 26

update -zeker blokkeren

haar schoonvader is al meerdere keren overleden
huis meerdere keren afgebrand
was betrokken bij die treinramp..

Nu zit ze waarschijnlijk ergens vast in het buitenland B-)

Het zijn voor haar dankbare tijden om verkopers aan het lijntje te houden.
Bericht 21 van 27
laatste antwoord

update -zeker blokkeren

Inderdaad, heb allerlei smoesen te horen gekregen !!! Bij mij was haar oom overleden in England. !!! heb alle vernoemde accounts inmiddels geblokkeerd en zal één van de dagen naar ebay bellen om negatieve feedbck te laten verwijderen. In ieder geval super bedankt !!! gelukkig zijn er nog ebayers die elkaar willen helpen. Groetjes, Zyabo.
Bericht 22 van 27
laatste antwoord

update -zeker blokkeren

Blijkbaar zitten de oneerlijke mensen dichter dan je denkt... een beklijvend gevoel, nietwaar?

Go to hell with privacy! Van mij mag ieder oneerlijk mens, bedrieger, dief of wat dan ook wereldwijd aan de schandpaal genageld worden..ze verdienen gewoon niet beter en mogen al blij zijn dat ze er zo vanaf komen.

En wat als de geviseerde persoon het slachtoffer blijkt van een complot, van een hoop mensen die tegen hem/haar samenspannen, maar na afloop duidelijk wordt dat die persoon valselijk werd beschuldigd? Als er één aspect is waar ons rechtssysteem nog goed voor is dan is het wel criminelen beschermen tegen licht ontvlambare extremisten als jij.
Bericht 23 van 27
laatste antwoord

update -zeker blokkeren

om diegene die nog twijfelen : zoek ff het feedbackprofiel op van de opgenoemde accounts en kijk naar de feedbacks gegeven voor de verkopers : ofwel is de feedback prive ofwel staan ze vol negatievef gegeven feedback, terwijl de commentaar van de verkopers steeds hetzelfde is : allerlei smoesen, nooit betaald en dan nog negatieve feedback geven aan de verkoper. EEN BOODSCHAP VOOR IEDEREEN : ALLE OPGENOMEDE ACCOUNTS BLOKKEREN !!!
Bericht 24 van 27
laatste antwoord

update -zeker blokkeren

@artic

Wou wel eens weten hoe jij zou reageren,

je verkoopt een object
de koper houdt je weken aan het lijntje met allerlei smoesjes
je begint een geschil
krijgt een rode bol als antwoord
je biedt het object opnieuw aan
wordt weer gekocht door dezelfde persoon,met ander account
en het bovenstaande blijft zich herhalen
je zit ondertussen met 3 rode bollen
geen enkele koper zal nog bij jou durven kopen...

Kan je hier een zinnig antwoord opgeven?
Bericht 25 van 27
laatste antwoord

update -zeker blokkeren

Siemenpoes, ik vind dat inderdaad een zeer spijtige zaak en begrijp dat dit behoorlijk frustrerend kan zijn om met deze praktijken geconfronteerd te worden.

Anderzijds gebiedt de volledigheid mij hierbij op te merken dat ik, als doodeerlijke verkoper, nog nooit zulke praktijken van kopers ben tegengekomen. Misschien moet je eens heel lang en diep nadenken of je niets op je kerfstok hebt dat dit soort gedrag van deze persoon tegen jou heeft uitgelokt.
Bericht 26 van 27
laatste antwoord

update -zeker blokkeren

@ articcynda
Hey hallo seg, het is niet alleen bij siemenpoes dat deze dame haar frustaties botviert. Lees hierboven even, heb net hetzelfde meegemaakt. De e-mails die je van deze koper ontvangt blijven wel ff hangen hoor !!!. Ook ik, en vermoedelijk ook Siemenpoes,zijn doodeerlijke verkopers, en als je dan dit meemaakt sta je ff aan de grond genageld !!! Nogmaals kijk ff de feedback gegevens weer van de opgenoemde accouts en kijk welke feedbacks deze koper geeft op de verschillende accounts. Hopelijk blijven andere verkopers van deze praktijken gespaard door het feit dat andere verkopers hiervoor waarschuwen.
Bericht 27 van 27
laatste antwoord