annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verzending spoorloos

hoi,
ben al enkele jaren actief op ebay.
alles was tot nu toe goed verlopen met het verzenden van
pakjes.
tot nu dus, probeer altijd de verzendkost zo laag mogelijk te houden voor de kopers.
heeft zijn voordelen en nadelen uiteraard.
ben dus een pakje kwijt en de koper vraagt natuurlijk zijn geld terug.

wat doen jullie in zo'n geval, als ik de betaling weergeef ben ik natuurlijk nog altijd mijn item kwijt.

mvg.
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

verzending spoorloos

Wel, als je met Taxipost hebt verstuurd heb je bewijs van je verzending en een trackingnummer.

Als je gewoon in een bubbelenveloppe hebt verstuurd heb je geen enkel kans dat je het kan volgen en ben je uiteraard ook niet verzekerd.

Als de persoon met PP heeft betaald heb je het liggen hoor als je met een bubbelenveloppe hebt verzonden. Dan kan hij het geld terugrecupereren via PP terwijl jij geen bewijs hebt van verzending en PP vraagt dit altijd.
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

verzending spoorloos

Fenix, welkom in de club !

Heb vorige maand 3 munten opgestuurd, de verkoper verklaard mas na 3 weken niets ontvangen te hebben. Hij heeft zonder mij te contacteren onmiddellijk een paypal geschil geopend waardoor de 25,50 euro die hij mij betaald had terug laten blokkeren had.

Heb naar de post geweest, moest van Oostende naar ergens in limburg gestuurd worden, niets gevonden. Ofwel bedriegd de koper mij, ofwel zitten er dieven bij de post, ofwel heeft de postbode op een verkeerd adres geleverd (wat nogzal eens gebeurd gezien de verkieerde brieven die soms in mijn brievenbus terecht komen.

Heb zelfs de ombudsman ingeschakeld.

Gevolg, Paypal heeft het bedrag terug van mij afgenomen, ik ben m'n munten kwijt en nu is het één en al miserie om die commissie terug te krijgen !

Pure ellende, vandaar,

welkom in de club! Je staat er machteloos tegenover.

Dus, enkel nog met taxipost (traceerbaar) en aangetekend als het om een bepaald bedrag gaat.

Ik pak ook de munten goed in en de grootst mogelijke enveloppe zodat je niet kan voelen wat er in zit en de enveloppe niet zomaar verloren kan gaan.
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

verzending spoorloos

zeker een klacht indienen bij de post! waar is het kwijtgespeeld?

graag details, als iedereen dergelijke voorvallen meldt, wie weet kunnen we misbruiken bij de post opsporen als zij zelf het niet doen.

van de post kreeg ik als troostprijs 2 postzegels.

Info.omps@omps.be dit is de ombudsman van de post!

Aan iedereen die dit leest, noteer dit emailadres, gebruik het als je niet door de post zelf geholpen word.

Misschien haalt het ook niet veel uit maar als iedereen z'n problemen meldt is dit de enige manier om daar eens wat in beweging te brengen.
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

verzending spoorloos

het item werd enkel in een bruine omslag verstuurd.
geen bewijs van verzending of ontvangst.
heeft hij het ontvangen??? (zijn feedback is uitstekend)
maar ben wel het item kwijt en mag desnoods nog de koper zijn geld weergeven.
negatieve feedback zal ik toch alleszins krijgen dus waarom dan nog een geschil ondergaan en hem het geld weergeven.
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

verzending spoorloos

hij hoeft geen negatief te geven, ik denk dat dit zoiets is wat je vlug over je heen moet laten gaan en gelukkig gebeurd het maar zeer weinig op veel verkopen.

vraag hem begrip en normaal gezien moet je hem z'n geld teruggeven, enfin, mocht ik in Uw geval zijn want ik ben zakelijke verkoper.

Je moet doen wat je hart je zegt, ik kan dit voor U niet beslissen. Geld terug geven of niet.

feit is, DOE EEN AANGIFTE bij de post! ZEKER DOEN! Want enkel op die manier kan iemand in de post die onregelmatigheden doet geklist worden.
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

verzending spoorloos

negatieve feedback zal ik toch alleszins krijgen dus waarom dan nog een geschil ondergaan en hem het geld weergeven.

Ik zou echt niet weten waarom u negatieve fb zou krijgen als u die persoon terugbetaald. Als ik die koper was en werd zonder prullen terugbetaald dan gaf ik een mooie positieve.

Photobucket

Photobucket

Bericht 7 van 7
laatste antwoord