annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

volger

Ik heb 1 bieder en 1 volger op mijn aanbieding. Zijn dit dan 1 en dezelfde persoon?
Bericht 1 van 35
laatste antwoord
34 ANTWOORDEN 34

volger

Als je een vraag aan verkoper stelt, dan wordt het item automatisch in je volgen geplaatst. Misschien hier een oorzaak van de verwarring ?

Image hosted by Photobucket.com

Bericht 11 van 35
laatste antwoord

volger

Zelfs indien je een vraag stelt aan de verkoper staat het niet in de volgerslijst. Ik heb net de proef gedaan. Op beide accounts nergens een spoor van terug te vinden.
Enkel indien een mogelijke koper specifiek op "dit object volgen" klikt zal je het kunnen zien bij gevolgde opbecten (bij de koper) of op de teller van de volgers (bij de verkoper).
Bericht 12 van 35
laatste antwoord

volger

Dat klopt. Maar toch krijg je de boodschap dat het object gevolgd wordt in je Mijn Ebay als je een vraag stelt aan verkoper. Heb het ook al gezien, maar vervolgens zat het NIET in mijn te volgen objecten. :O

flo©2005GS

flo
Bericht 13 van 35
laatste antwoord

volger

Oppassen met fransen ronalda! Ik hoop dat je ergens vermeld hebt dat je geen cheques aanneemt, tenzij je je blauw wil betalen aan inningskosten.
Fransen hebben de nare gewoonte om nog alles te betalen met cheques, zelfs een objectje van 2,20 euro (verz. inclusief) willen die betalen met een cheque...

Life's a sonic rush.
Let hear from you!
>>>>>nismo_one>>>>>

eBay is getting a serious waste of effort and time...

Bericht 14 van 35
laatste antwoord

volger

#12 : idd , die boodschap staat er maar zoals je zegt, het zit niet in je te volgen objecten. Als je op die boodschap klikt staat er dat je geen te volgen items hebt.
Bericht 15 van 35
laatste antwoord

volger

Als ik als verkoper een vraag krijg, dan staat er wel telkens een volger bij het item waarover de vraag werd gesteld.

Bericht 16 van 35
laatste antwoord

volger

Misschien heb jij dan wel een betere ebay site dan ik.
Bericht 17 van 35
laatste antwoord

volger

Normaal gezien kroonprijs ben jij toch degene die het allemaal beter kan volgen ....

Bericht 18 van 35
laatste antwoord

volger

Dit warhoofd moet kroonprijs gelijk geven. Of het is gewijzigd of ik ben altijd al een warhoofd geweest.
:-)

Bericht 19 van 35
laatste antwoord

volger

Had toch geschreven dat ik het getest had.
Het is niet van mijn gewoonte om zomaar iets te schrijven waar ik niet zeker van ben, al kan het best wel eens voorvallen natuurlijk. Ik ben ook niet onfeilbaar.
Bericht 20 van 35
laatste antwoord