annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

volger

Ik heb 1 bieder en 1 volger op mijn aanbieding. Zijn dit dan 1 en dezelfde persoon?
Bericht 1 van 35
laatste antwoord
34 ANTWOORDEN 34

volger

In zoverre ken ik je wel, dus ben ik het gaan nakijken.
:-)

Image hosted by Photobucket.com

Bericht 21 van 35
laatste antwoord

volger

Het is toch simpel driessie, als je een vraag van een koper krijgt en er staat dan een volger bij jouw veiling, dan heeft die koper geklikt op object volgen.
Bericht 22 van 35
laatste antwoord

volger

zelfs ik begrijp het
Bericht 23 van 35
laatste antwoord

volger

En dat de teller van "volgers" op eBay niet zou kloppen, waar haal je dat Aakdeck ? Dat kan je toch absoluut niet weten.

dit kan ik natuurlijk niet weten,maar heb het wel al uitgeprobeerd,drie accounts die eentje volgde en er werd één volger opgegeven?

dus mag ik stellen dat ook bij de teller er wel eens iets mank loopt!

als je geboden hebt ben je automatisch volger,dus zou de teller die moeten meetellen,en als je dan ééntje hebt,dan is dat in princiepe je bieder toch wel...

ik ging er dus vanuit ,omdat ik als bieder iets volg,dat ik volger was,indien dat niet zo is,dan klopt de rekening van volgers dus niet?
*
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
Bericht 24 van 35
laatste antwoord

volger

tja,bieders worden dus niet mee geteld bij volgers,tenzij ze het nog eens extra in hun volglijst zetten?
*
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
Bericht 25 van 35
laatste antwoord

volger

dit kan ik natuurlijk niet weten,maar heb het wel al uitgeprobeerd,drie accounts die eentje volgde en er werd één volger opgegeven?

heb je misschien gevolgd vanaf 1 PC met 3 accounts ?

flo©2005GS

flo
Bericht 26 van 35
laatste antwoord

volger

het kan kloppen dat het aantal volgers niet klopt, gisteren had ik er nog zes, nu staat het plots op nul volgers. ben trouwens zeker van 1 persoon dat die nog volgt. ?:|
Bericht 27 van 35
laatste antwoord

volger

ben trouwens zeker van 1 persoon dat die nog volgt.

Volg je het zelf soms met een ander account? :^O
Bericht 28 van 35
laatste antwoord

volger

nee zenne, ik ga me niet bezig houden met een andere account aan te maken. ik heb gevraagd aan een kennis om dat object te volgen, maar wordt dus niet aangeduid bij volgers
Bericht 29 van 35
laatste antwoord

volger

ik heb gevraagd aan een kennis om dat object te volgen, maar wordt dus niet aangeduid bij volgers
Dat is die volger.
Bericht 30 van 35
laatste antwoord