op 04-09-2010 13:58
op 06-09-2010 21:01
op 07-09-2010 09:14
op 08-09-2010 12:46
op 08-09-2010 13:23
op 08-09-2010 13:29
op 08-09-2010 18:20
op 08-09-2010 18:27
op 08-09-2010 18:29
op 22-03-2011 19:06
Wij hebben vandaag een koper gehad die beweerde dat zij een leeg Taxipost Mini pakje kreeg. Wij hebben het inmiddels opgegeven op Ebay. Vroeger gaven we de koper de keuze tussen prior, taxipost en aangetekend met veel verkopen als resultaat, maar vele pakjes die verdwenen, waardoor de inkomsten zich toch quasi 0 reduceerden. Om de schade te beperken waren we nu overgeschakeld op Taxipost Mini (verplicht) wat als resultaat had dat we nog weinig verkochten. Nu gaat het zo ver dat een koper beweert dat zij een leeg Taxipost Mini-pakje kreeg, dit terwijl het pakje met dikke tape was toegeplakt en wij er zelf enkele minuten over doen om een reeds dichtgeplakt pakje open te futselen. Eerlijk gezegd kan ik maar zeer moeilijk geloven dat dit een eerlijke koper is. Intussen is onze creativiteit in verband met beperken van "verloren" zendingen of koper die beweren dat ze iets niet gekregen hebben op en dreigen we het op te geven op Ebay. Wat denken jullie van die lege Taxipost Mini-zending? Vinden jullie het fair dat een kleine verkoper ondanks de torenhoge Ebay- en Paypal-kosten dan ook nog eens moet opdraaien voor zogenaamde "verloren" pakjes?