annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beschadiging door de post, schuld verkoper?

Ik heb hier even rondgezocht, maar vond er niets over...
Als de verzending beschadigd is (schuld van de post), is de verkoper dan ervoor verantwoordelijk? Hoe wordt er dan in het geschil beslist?
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Hoezo schuld van De Post?
Het is altijd de schuld van de verkoper.
Als iets beschadigd aankomt heeft de verkoper het niet goed verpakt.
De verkoper is verantwoordelijk.

Hebt u het al gemeld aan de verkoper?

Als u met PayPal betaald hebt dan wordt u verzocht het beschadigde object terug te sturen naar de verkoper met een track & trace online op te volgen verzenddienst. Zodra het beschadigde object bij de verkoper is aangekomen krijgt u dan uw geld terug, alles.

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

vervolg

Als de verkoper het verzekerd verstuurd heeft kan deze de schade verhalen bij zijn verzenddienst.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Bedankt voor het antwoord, 't is namelijk zo dat ikzelf de verkoper ben.
Ik had een beeldje waar ik in de beschrijving duidelijk aangaf dat er een deel vastgelijmd was, het stond ook op de foto. De koper (een waal, beschrijving was in NL) zegt me dat het beeldje helemaal kapot is. Nadat ik om foto's had gevraagd bleek duidelijk dat dat klein gelijmd deel afgebroken was (het kan dus teruggelijmd worden), en dus niet 'helemaal kapot'. Daarna zegt hij dat er nog 'delen kapot zijn', maar waar ik tot op heden geen foto's van heb gekregen. Hij kan evengoed dat vastgelijmd deel zelf hebben afgebroken omdat hij het in de beschrijving over het hoofd had gezien, om dan op 'slechte verpakking' te steken. Ik heb al eerder fragielere dingen verstuurd naar verschillende landen :). Maar ik heb hem voorgesteld om het beeldje terug te sturen, dan zal ik zijn betaald bedrag terugstorten... nog geen antwoord.
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

(kan ik hier m'n berichten niet wijzigen? kwestie van typfouten weg te doen :))
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

kan ik hier m'n berichten niet wijzigen? kwestie van typfouten weg te doen

Nee, je moet het in één keer goed doen hier. :^O

Maar ik heb hem voorgesteld om het beeldje terug te sturen, dan zal ik zijn betaald bedrag terugstorten... nog geen antwoord.

Dat is mooi.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord