annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

EMS E-tracker

Al vele transacties gedaan met Amerikaanse verkopers en toch heb ik terug een vraag 🙂
Mijn pakje is op 28 maart verzonden met express mail international. Via de site van USPS krijg ik de melding dat mijn pakje Amerika verlaten heeft op 29 maart.
Als ik via e-tracker kijk krijg ik dit:

29/03/2008 19:50 Invoer electronische leveringsdata door klant LCI
29/03/2008 19:50 Checkpoint LCI
28/03/2008 17:22 Invoer electronische leveringsdata door klant LCI

Door ervaring weet ik dat een pakje via express mail hier veel sneller is en beter kan worden opgevolgd.
De status is nog altijd niet veranderd. Kan dit een teken zijn dat mijn pakje vastzit in de douane? Of ben ik gewoon te vroeg aan het panikeren?

Greets
Bericht 1 van 31
laatste antwoord
30 ANTWOORDEN 30

EMS E-tracker

Hier ga je pas iets zien als het in België is toegekomen.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 2 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Maar waar hangt mijn pakje dan al 10 dagen uit?
Volgens de gegevens op de usps site heeft mijn pakje de usa al verlaten, dan moet het toch al in België zijn?
Als ik denk alles te begrijpen, gebeurt er altijd wel iets onverwachts. *zucht*
Bericht 3 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

*update*
Volgens taxipost ligt het pakje bij de douane, maar indien ze een factuur nodig zouden hebben, zouden ze mij al gecontacteerd hebben. Aiaiai, eerste keer miserie met die mannen.
Duimen dat alles snel in orde komt!
Bericht 4 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Het hoeft niet altijd op miserie uit te draaien hoor!

JE zal ooit wel bericht krijgen... ooit... douane = staat hé, en doiei mannen hebben het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel druk...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Is wat het is ook is wat het is?
Bericht 5 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Dit is weer een geval om je haren van uit te trekken.
Deze morgen naar ABX gebeld, heel onbeschofte kerel aan de lijn gehad die zei dat ze bij taxipost beter hun werk moeten doen en beter hun eigen tracker moeten leren aflezen. Mijn zending is daar dus niet gepasseerd.
Weer naar taxipost gebeld, heel mijn uitleg gedaan.
Nu zeggen ze dat mijn zending gewoon al in België is aangekomen. Ik kan ofwel gewoon afwachten (mooi NIET) of een fax (02/251.11.55) sturen met mijn gegevens etc en de vraag waarom de inklaring zo lang duurt.
Blijkbaar is faxen echt de enige manier waarop de 'echte' douane kan gecontacteerd worden.
Om compleet gek van te worden dus, maar ze zijn daar nog niet van mij vanaf! X-(
Bericht 6 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Dit is het rechtstreeks nummer van de douane : 02 556 66 17

Veel succes!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 7 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

^ Bedankt! Ik zal het op dat nummer ook nog eens proberen.
De nummers waar ik al naar gebeld heb zijn wel:
02/556.66.12 ; 02/556.66.13 en 02/556.62.11
Bericht 8 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Alweer een update...
Heb dus een fax naar dat nr gestuurd en heb net een telefoontje teruggekregen.
Ze zeggen nu dus dat mijn pakje nog in Amerika ligt en dat er daar dus ergens een fout moet gebeurd zijn. De zending is waarschijnlijk niet met het vliegtuig mee waarmee het moest vertrekken, of iets dergelijks.
Dus nu is het aan de verkoper om in actie te schieten en USPS te contacteren.
Ik hoop echt dat ik het pakket toch nog krijg hoor.
Liever vroeg dan laat...
*fingers crossed*
Bericht 9 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Ik krijg regelmatig vragen naar de afloop van dit geval.
Het pakket is dus op 11 april afgeleverd.
Ik had intussen op aanraden van de mensen van de douane al contact opgenomen met de verkoper en die heeft op haar beurt usps verwittigd, wat blijkbaar dus allemaal niet nodig was. Maar ze hadden toch al een onderzoek opgestart voor verloren pakketten.
Zorgen gemaakt om niets denk ik 🙂
Intussen ben ik weeral aan het wachten op een pakje, maar nu denk ik dat het weekend van 1 mei en het pinksterweekend er wel voor iets kunnen tussen zitten 🙂
Bericht 10 van 31
laatste antwoord