annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ja lap... zeg

Ik zal waarschijnlijk weer een negatieve gaan krijgen.

Klant koopt op 24/12 (zaterdag dus) een item bij. Krijg ik vandaag op maandag 26/12 dus de vraag waar zijn item zit... ik begin alle kopers te haten met een feedback onder de 10!!!

a) zo rap werkt onze post niet.

b) vandaag zijn postkantoren dicht.

denken de kopers nu echt dat ik een eigen expressdienst heb 😞

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Ja lap... zeg

Postkantoren dicht? Hor kwam het dan de postbode hier vandaag zijn ronde deed?

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Ja lap... zeg

postkantoren dicht maar postbodes werken..dus inderdaad de kopers denken dat hun aankopen vandaag op de post konden wat dus niet het geval is.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Ja lap... zeg

Had ik hier eerder al eens niet zoiets gezegd over "onredelijke en onrealistische mensen"?... Alsof de post 24/7 werkt, jawadde!

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Ja lap... zeg

Postkantoren en postbodes zijn twee verschillende bedrijven, voor hen die het blijkbaar nog niet weten. Dus de ene kan best staken en de andere niet 😞

net zoals de nmbs, we hebben daar infrax en de NMBS.

D.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Ja lap... zeg

Het is Infrabel, de beheerder van de spoorweginfrastructuur enne... idd, Bpost bestaat uit verschillende diensten, met tweede kerstdag waren de postkantoren dicht, maar de postbodes en taxipost hebben wel gewerkt, ook de klantendienst van Bpost was onbereikbaar.

Nuja, die fameuze koper is echt niet goed bij zijn hoofd... als je op een zaterdag hier een object koopt, hoe kan hij het de maandag daarop dan al hebben? De verkoper kan ten vroegste pas maandag of dinsdag zien of het betaald werd, dan pakje naar de post, weer één of twee dagen onderweg... uiteindelijk is het dan al donderdag of vrijdag... pfff... geduld moet je leren nietwaar?

Ge komt hier soms toch wa tegen amai mijn oren!

Bericht 6 van 6
laatste antwoord