op 26-12-2011 16:23
Ik zal waarschijnlijk weer een negatieve gaan krijgen.
Klant koopt op 24/12 (zaterdag dus) een item bij. Krijg ik vandaag op maandag 26/12 dus de vraag waar zijn item zit... ik begin alle kopers te haten met een feedback onder de 10!!!
a) zo rap werkt onze post niet.
b) vandaag zijn postkantoren dicht.
denken de kopers nu echt dat ik een eigen expressdienst heb 😞
op 26-12-2011 17:18
op 26-12-2011 17:23
postkantoren dicht maar postbodes werken..dus inderdaad de kopers denken dat hun aankopen vandaag op de post konden wat dus niet het geval is.
op 26-12-2011 17:52
Had ik hier eerder al eens niet zoiets gezegd over "onredelijke en onrealistische mensen"?... Alsof de post 24/7 werkt, jawadde!
op 26-12-2011 17:53
Postkantoren en postbodes zijn twee verschillende bedrijven, voor hen die het blijkbaar nog niet weten. Dus de ene kan best staken en de andere niet 😞
net zoals de nmbs, we hebben daar infrax en de NMBS.
D.
op 27-12-2011 10:17
Het is Infrabel, de beheerder van de spoorweginfrastructuur enne... idd, Bpost bestaat uit verschillende diensten, met tweede kerstdag waren de postkantoren dicht, maar de postbodes en taxipost hebben wel gewerkt, ook de klantendienst van Bpost was onbereikbaar.
Nuja, die fameuze koper is echt niet goed bij zijn hoofd... als je op een zaterdag hier een object koopt, hoe kan hij het de maandag daarop dan al hebben? De verkoper kan ten vroegste pas maandag of dinsdag zien of het betaald werd, dan pakje naar de post, weer één of twee dagen onderweg... uiteindelijk is het dan al donderdag of vrijdag... pfff... geduld moet je leren nietwaar?
Ge komt hier soms toch wa tegen amai mijn oren!