annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

Op een andere site zie ik een cdke te koop staan ,Ik stuur een mailtje naar de verkoper dat ik interesse heb in zijn cdke, ik vraag vriendelijk de verzendingskosten......Krijg ik een mailtje terug dat de verzendingskosten voor zijn cdke 3 euro's bedragen WABLIEF 3EURO...ik stuur hem een mailtje terug van als ik een cdke of dvdke verstuur ik maar aan 0,88 of 1,32 verzendingskosten zit.Omdat de cd niet veel kost vind ik toch dat ze het iet uit de verzendingskosten moeten halen he pffff .
Bericht 1 van 85
laatste antwoord
84 ANTWOORDEN 84

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

joaquin-antique
Community-lid
Die wil ook betaald worden voor de zoektocht naar gebruikte doosjes, voor het inpakken, voor het naar het postkantoor brengen, verslijten van schoenzolen, benzine, weet-ik-veel-voor-wat-allemaal.

Stonden de verzendkosten in de veiling vermeld? Indien niet, heb je vooraf naar de verzendkosten gevraagd? Ja? Ben je daar mee accoord gegaan? Niet gevraagd? Dan niet klagen.
Sometimes you find it. More often, it finds you.



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 81 van 85
laatste antwoord

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

4403jacqueline
Community-lid
bedankt ben goed geholpen groetjes zal in toekomst eerst vragen dan bieden groetjes
Bericht 82 van 85
laatste antwoord

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

4403jacqueline
Community-lid
hallo een pakje van canada naar belgie weet iemand de verzendings kosten moet die zelf ingeven verkoper reageerde niet op mijn vraag dank u
Bericht 83 van 85
laatste antwoord

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

aakdeck
Community-lid
als de verkoper niet reageert,kan je best geen betaling doen;-)

communicatie is een must!
staat het bedrag nergens te lezen op de aanbieding of in hun mij-pagina?
dan toch zeker wachten totdat je officieel van de verkoper bericht hebt gehad;-) *
mijn favorieten :

- karnaval aan de maaskant,een niet te missen evenement,bent u er ook bij?


- EBQklik hier ,lees er alles over een geslaagd ebayerstreffen,verkoop(eventueel een standje reserveren),eten(bbq),drinken(?),dans en plezier(wie weet) verzekerd 🙂


Image hosted by Photobucket.com
*
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
Bericht 84 van 85
laatste antwoord

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

mon2950
Community-lid
Ik vind de verzendings kosten ook een probleem heb op een artikel geboden met verzending 5 euro (dacht pakjes post ok) en krijg een enveloppe thuis met 1,70 euro opgekleeft
Bericht 85 van 85
laatste antwoord