annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Je hebt mensen die het geld uit verzendingskosten halen pfff

Op een andere site zie ik een cdke te koop staan ,Ik stuur een mailtje naar de verkoper dat ik interesse heb in zijn cdke, ik vraag vriendelijk de verzendingskosten......Krijg ik een mailtje terug dat de verzendingskosten voor zijn cdke 3 euro's bedragen WABLIEF 3EURO...ik stuur hem een mailtje terug van als ik een cdke of dvdke verstuur ik maar aan 0,88 of 1,32 verzendingskosten zit.Omdat de cd niet veel kost vind ik toch dat ze het iet uit de verzendingskosten moeten halen he pffff .
Bericht 1 van 85
laatste antwoord
84 ANTWOORDEN 84

Had je dan vooraf gevraagd wat de verzendkosten zouden zijn?
Of stonden de verzendkosten misschien vermeld op de veilingpagina?

Als je de verzendkosten niet weet ALTIJD vooraf even vragen dan kom je niet voor verrassingen te staan zoals nu.

Die wil me 4x de prijs van het object doen betalen voor de verzending van een pakje van 5kg terwijl hij het makkelijk in een envelope zou kunnen versturen met een gewone postzegel

Het is zo dat de verkoper de verzendkosten bepaalt en niet de koper.
Als je het daar niet mee eens bent moet je niet bieden.

U vraagt, wij draaien

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 11 van 85
laatste antwoord

De verzendkosten staan duidelijk aangegeven. Bijna alle Duitse verkopers verzenden enkel verzekerd om zich in te dekken tegen verlies van het pakje.

http://cgi3.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=time-for-beauty
Bericht 12 van 85
laatste antwoord

@noonoo28 - De verzendkosten staan volgens gmtrain duidelijk vermeld op de verkoper zijn veiling pagina.
Dan heeft het geen zin om achteraf te klagen vind ik.
Je bent nooit verplicht om te bieden als de verzendkosten je niet aanstaan.

U vraagt, wij draaien

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 13 van 85
laatste antwoord

Op voorhand verzendingskosten laten bevestigen is een must zolang EBAY niet verplicht dat aanbieders hun verzendingskosten voor de diverse regio's, waar hun item beschikbaar voor is, te vermelden.

Eenzelfde item vanuit de Uk versturen kost tussen 2 GBP, 3,99 GBP tot zelfs 1 die 7.50 GBP vraagt.

Het is dus alleszins zo dat er duidelijkheid dient te zijn over de verzendingskost ALVORENS te bieden ten einde geen verrassingen te krijgen.
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 14 van 85
laatste antwoord

"Op voorhand verzendingskosten laten bevestigen is een must zolang EBAY niet verplicht dat aanbieders hun verzendingskosten voor de diverse regio's, waar hun item beschikbaar voor is, te vermelden."

zelfs dit is niet voldoende.
Vraag steeds verzendkosten voor ik bied:
vandaag pakje voor de deur: 8.70 USD werkelijke verzendzegel; gevraagde (en betaalde) verzendkosten: 17.50 USD voor een item van 2 USD :_|

Bericht 15 van 85
laatste antwoord

Sunsunnie, jij zou nu toch wel al moeten weten dat verzendkosten niet alleen de frankeerkosten zijn.
Je stelt me teleur! :_|
* Als iets té mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook!

* Eerst lezen, dan vragen stellen en pas als alles duidelijk is bieden!

Natasja

Natasja
Bericht 16 van 85
laatste antwoord

gatver! Ik weet dat zeker! Ik stuurde een e-mail en wacht op antwoord. En vind jij dat dan toevallig nog een REDELIJK bedrag procentueel gezien en verhoudingsgewijs het bedrag? wel, ik niet!

X-(

Bericht 17 van 85
laatste antwoord

Tsja, niets aan te doen. Je wist de verzendkosten van te voren en ging accoord door te bieden.

Maar ik vind wel dat de verkoper schandalig veel extra rekent.

Uithuilen en gewoon voor jezelf een kadootje kopen op ebay! ;-)

Natasja

Natasja
Bericht 18 van 85
laatste antwoord

Ben alweer wat kalmer, mijn vorige posting sloeg op niet veel Mijn tenen hebben terug hun normale lengte ondertussen na jouw posting jonajaba en het scherm is gelukkig niet zwartgeblakerd :^O

Wel, ik heb nog maar eens gecommuniceerd met de verkoper... en gevraagd of er ook een uitleg is Er staat in de aanbieding dat er géén extras voor creditcard betalingen geteld worden, dus mijn betaling met paypal kan het al niet zijn...
en er was geen rode strik rond hoor.

Bericht 19 van 85
laatste antwoord

Eenzelfde item vanuit de Uk versturen kost tussen 2 GBP, 3,99 GBP tot zelfs 1 die 7.50 GBP vraagt.

Dergelijke verschillen voor eenzelfde item, verstuurd vanuit eenzelfde land (tussen 2 GBP en 7.50 GBP) is toch wat extreem dan enkel een verschil in verpakking?
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 20 van 85
laatste antwoord