annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TNT Post naar Duitsland

Hallo,

Ik wil een pak van ongeveer 8 kilo naar Duisland versturen.Ben naar een krantenwinkel in de buurt gegaan waar ze dat hebben,maar de handelaar in de winkel zegt dat het 22 euro kost.Op de site van TNT staat 26???
Bericht 1 van 18
laatste antwoord
17 ANTWOORDEN 17

TNT Post naar Duitsland

goldenkagan
Community-lid
Ik zie het probleem niet, als de handelaar zegt dat het €22 is, betaal dat gewoon en wees blij. 🙂
Je pakket zal zeker verzonden worden als ze zelf een foutje maken.
Bericht 2 van 18
laatste antwoord

TNT Post naar Duitsland

Het probleem is dat die etiketten misschien niet te volgen zijn online,als dat oude codes heeft of zo,en daar ben ik ook niets mee.Heb jij ervaring met TNT?
Bericht 3 van 18
laatste antwoord

TNT Post naar Duitsland

Ziezo,dat pakket neer Duitsland gaat nu naar Liège verstuurd worden,aangezien de koper heeft daar ook aan adres heeft.

Heb 2 andere objecten naar Italië via TNT verstuurt.Heb een minuscuul bewijsje meegekregen met daarop een code met het woord KIAL in.Ik hoop nu dat ik het binnenkort kan opvolgen via de TNT site.
Bericht 4 van 18
laatste antwoord

TNT Post naar Duitsland

Nog altijd niets te vinden over de opvolging op de sites van tnt en kiala.
Bericht 5 van 18
laatste antwoord

TNT Post naar Duitsland

Weet iemand wat ik moet doen om mijn pakket te kunnen volgen?Na 6 dagen is er nog altijd niets te zien op de TNT of de Kiala site.Bij TNT krijg ik gewoon een blanco pagina,bij kiala moet ik eerst mijn verkoper selecteren door een site te kiezen,(terwijl ik de verkoper ben) en dan een referentie invullen,hier heb ik dus de code ingevoegd,maar dan krijg ik dit:Wij hebben geen enkel pakket gevonden dat overeenstemt met het referentie dat u ingevoerd hebt.Is uw ingevoerde referentie correct? Zo ja, gelieve rechtstreeks contact op te nemen met Ebay voor meer informatie.

Weet iemand wat een retourzending is?Hier kan men blijkbaar ook een code voor invoegen,maar die code moet alleen uit nummers bestaan.

Bedankt
Bericht 6 van 18
laatste antwoord

TNT Post naar Duitsland

joaquin-antique
Community-lid
Weet iemand wat ik moet doen om mijn pakket te kunnen volgen?

Het track & trace nummer invullen op de site van uw verzenddienst.
Ik ken die enkel van TNT Nederland en van de Belgische Post.

Weet iemand wat een retourzending is?

Dat is een zending die teruggestuurd is.

Staat niet op uw verzendbewijs hoe u deze zending kunt volgen?





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 7 van 18
laatste antwoord

TNT Post naar Duitsland

joaquin-antique
Community-lid
Ik snap het niet hoor.
Voor € 7,70 had u dat pakket naar Luik kunnen sturen via De Post met een online te volgen trackingnummer.





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 8 van 18
laatste antwoord

TNT Post naar Duitsland

Dat pakket naar Luik ging ik inderdaad via de post opsturen,maar de koper komt nu het pakket bij mij afhalen.

Het gaat om het pakket met de 2 objecten die ik naar Italië verzonden heb.Op mijn bewijsje staat dat ik de status van mijn zending kan opvolgen via www.tntpostpakketservice.be,maar op die site krijg ik niets te zien,alleen het woord DATUM en de zin STATUS VAN DE ZENDING met daaronder een blanco pagina.
Bericht 9 van 18
laatste antwoord

TNT Post naar Duitsland

joaquin-antique
Community-lid
Ik lees daar:
Volg uw zending in de Belux en Frankrijk

Geen Italië.





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 10 van 18
laatste antwoord