annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tracking TNT werkt niet

Donderdag 3 maart een pak verstuurd via TNT, naar Spanje, de klant wou onmiddellijk het tracking-nummer hebben, dus direct doorgestuurd, vandaag lukt het nog altijd niet om het pak te traceren. De klant is erg ongeduldig en wantrouwig. Duurt het altijd zolang voor je de tracking kan zien ?



m.
Bericht 1 van 20
laatste antwoord
19 ANTWOORDEN 19

Tracking TNT werkt niet

Nog altijd niets, volgens TNT Customer Support kan het een paar dagen duren voor de tracking werkt.


En die koper blijft maar zagen.... 😐



m.
Bericht 2 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet

zowiedot
Community-lid

Mijn ervaring met TNT is dat je minstens een week moet wachten voor enige trackinginformatie,
soms zie je helemaal niets na weken en moet je zelf contact opnemen met TNT om ze wakker te schudden  😉

-- Bewerkt door zowiedot om 9 Mar 2011 14:45 CET
Bericht 3 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet

Afhalingen in TNT-Kiala-punten (waarvoor trouwens samengewerkt wordt door de afhaaldiensten) gebeuren niet dagelijks maar vaak slechts 1x per week.
Vandaar dat er vrij vaak vertragingen zitten in het traceerbaar zijn van de pakketten, zeker bij deze van TNT.

Toen ik dit zelf anderhalf jaar geleden mocht ondervinden (winkelbediende zei me op een maandag dat het binnengebracht pakket pas op vrijdag zou afgehaald worden), was dit dan ook meteen de laatste zending die hier vertrok via deze transporteurs




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet

e-user2
Community-lid

Ik heb hun trackingsysteem nog nooit dienen te gebruiken omdat de aflevering zo vlug gebeurde.



Vb 1. Iets aangekocht waar de verkoper mij per 1/03 bericht verstuurde dat mijn pakket verzonden werd.



Per 2/03 ( één dag later) kreeg ik een bericht van het Kialapunt dat mijn pakket ter beschikking lag. Diezelfde dag werd het afgehaald.



Vb 2. Iets aangekocht waar de verkoper mij per 7/03 bericht verstuurde dat mijn pakket verzonden werd.



Deze voormiddag kwam het bericht van Kiala dat mijn pakket ter beschikking lag. Deze middag werd het reeds afgehaald. Ter informatie: gisteren kon er niets afgeleverd worden in het betrokken Kiala punt waar ik diende af te halen omdat alle handelszaken in Aalst gesloten waren voor Karnaval.



Ik stel me dan ook vragen bij gezegdes dat slechts één maal per week door Kiala afhalingen geschieden of dat hun aflevering vertraging oploopt.


-- Bewerkt door e-user2 om 9 Mar 2011 17:50 CET
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 5 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet

En weeral een mail van mijn koper :



'Until now 17:10h in the afternoon, we have no any information of parcel, shall I get parcel by this weekend?? you should reclaim TNT to refund postage due to so poor service given!'



Dit pak moet wel naar Spanje hé, dus dat kan eventjes duren, wat een vreselijk ongeduldige klant, ik ging normaal met de post versturen maar omdat meneeer persé tracking wou en dat met de post superduur is, koos ik voor TNT (tracking, aangetekend en verzekerd) maar blijkbaar dan wel heeeeeeel traag.



m.
Bericht 6 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet


Ik heb hun trackingsysteem nog nooit dienen te gebruiken omdat de aflevering zo vlug gebeurde.


 


Vb 1. Iets aangekocht waar de verkoper mij per 1/03 bericht verstuurde dat mijn pakket verzonden werd.


 


Per 2/03 ( één dag later) kreeg ik een bericht van het Kialapunt dat mijn pakket ter beschikking lag. Diezelfde dag werd het afgehaald.


 


Vb 2. Iets aangekocht waar de verkoper mij per 7/03 bericht verstuurde dat mijn pakket verzonden werd.


 


Deze voormiddag kwam het bericht van Kiala dat mijn pakket ter beschikking lag. Deze middag werd het reeds afgehaald. Ter informatie: gisteren kon er niets afgeleverd worden in het betrokken Kiala punt waar ik diende af te halen omdat alle handelszaken in Aalst gesloten waren voor Karnaval.


 


Ik stel me dan ook vragen bij gezegdes dat slechts één maal per week door Kiala afhalingen geschieden of dat hun aflevering vertraging oploopt.


 


-- Bewerkt door e-user2 om 9 Mar 2011 17:50 CET



Zo vlot verliepen de transacties dat je voor beide niet eens feedback gaf zeker?
Maar ja, het zullen wel aankopen zijn die buiten ebay gebeurden zeker? :^O
Ik kan hier enkel mijn eigen Kiala-TNT-ervaringen aangeven hoor.




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 7 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet


Maar ja, het zullen wel aankopen zijn die buiten ebay gebeurden zeker?




Gelukkig is er ook nog leven buiten ebay !!! 😉



m.
Bericht 8 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet

e-user2
Community-lid



Zo vlot verliepen de transacties dat je voor beide niet eens feedback gaf zeker?
Maar ja, het zullen wel aankopen zijn die buiten ebay gebeurden zeker? :^O
Ik kan hier enkel mijn eigen Kiala-TNT-ervaringen aangeven hoor.



Géén van beide waren eBay aankopen of zaken die zelfs via eBay of een veilingsite aangeboden werden. Er bestaan nog andere online verkoopssystemen dan eBay hoor, je vindt een massa online winkels met eigen websites (en dikwijls, ik zou zelfs zeggen meestal, goedkoper zijn dan de prijzen die je bij verkopers op eBay vindt).

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 9 van 20
laatste antwoord

Tracking TNT werkt niet

sharknose_78
Community-lid

Ik werk veeel met TNTpost en heb wisselende ervaring.


TNT naar Frankrijk is een ramp. Vermijd dit, de Post is trouwens goedkoper tot 10kg in dit geval. Ook Duitsland, Luxemburg en de UK ---> goedkoper en sneller met de post.


Naar Nederland is het sneller en goedkoper dan de Post (boven de 2kilo). De Nederlandse (.NL) tracking gebruiken ook voor je Belgische paketten !


Portugal daar komt het ook goed aan. Naar andere landen heb ik het nog niet bijzonder veel gebruikt. Italië daar komt het ook aan, met wisselende termijn.

Bericht 10 van 20
laatste antwoord