Verstuurd met DPD en beschadigd.

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 28-11-2009 17:12
Maar de verkoper in Duitsland wil dat niet doen. Ik heb betaald voor verzekerde verzending en de verkoper heeft z'n geld onmiddelijk gehad ( via overschrijving gedaan )maar wil dat nu niet melden aan DPD. Voor hem is alles in orde, heeft tenslotte z'n geld en dat is voor de verkoper het belangrijkste. Hij moet het alleen maar melden bij DPD Duitsland, dat is alles en dat wil hij niet doen.
Weet er iemand wat ik daartegen kan doen en hoe ik dit kan oplossen.
Dank bij voorbaat
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 28-11-2009 18:42
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-11-2009 13:25
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)
"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 01-12-2009 01:01
Ik heb een geschil geopend en de verkoper antwoorde dat hij deze week geen rijd heeft. Hij heeft nog 1 artikel te koop staan en dat is dan afgelopen en dan is de kans groot dat hij stopt op ebay ... en onder een andere pseudoniem opnieuw begint.
Ik vind dat ik als koper bij dpd toch ook een klacht zou moeten kunnen indienen. Ik heb tenslotte betaald voor verzekerde verzending. Ik heb contact gehad met dpd en kreeg daar te horen dat ik geen klant ben en dat alleen de verkoper/verzender een klacht kan indienen.
IK vind dat dat niet kan. Normaal zou toch de benadeelde dat ook moeten kunnen doen als de verzender dat niet wil doen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 01-12-2009 15:39
Als hij dat niet wenst te doen dan houdt het op.
U kunt dan enkel nog via eBay een geschil starten maar omdat u niet met PayPal hebt betaald zal ook dat niks opleveren.
Bovendien werkt de verkoper niet erg mee heb ik de indruk.
Jammer. Koop in het vervolg altijd uitsluitend bij verkopers die PayPal aanvaarden als betalingswijze dan hebt u tenminste nog recht op Kopersbescherming.

Nemo me cohabitat inpuntem

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-12-2009 01:36
Het vrees ook dat het klopt wat u schrijft in de eerste regel - dat dan houdt het op - Maar eerlijk is het niet.
Ik vind dat de verzendfirma's die regel moeten aanpassen. Ik geloof dat bij de Post zowel de verkoper als de koper een klacht kan neerleggen. dat heeft m'n mij althans vroeger eens verteld aan het loket toen ik iets ging verzenden.
ook vind ik dat ebay, zo'n grote verkoperssite wereldwijd, ook een soort van bescherming mogen toepassen. Zo schrik je ook oneerlijke verkoperz af. Nu kun je iets kapot versturen en natuurlijk ga je dan geen klacht indienen. Een koper die betaald voor verzekerd verzenden zou dan toch ook iets te zeggen mogen hebben, hij heeft er tenslotte voor betaald.
En ik koop bijna altijd bij verkopers met Paypal als betalingsmiddel. Maar deze verkoper had dat niet ... maar wel 100% feedback en toen heb ik het gedaan.
Maar nu weet ik beter, altijd Paypalvan af nu.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-12-2009 13:03
Schijnbaar heeft datzelfde eBay zelf sinds een paar jaar geen vertrouwen meer in, minstens een deel van, verkopers die van hun verkoopsysteem gebruik maken. -----
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-12-2009 13:09
http://www.educo.be/cursextra/ebay/Nieuw%20op%20eBay.html -----
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-12-2009 18:51
Wat heeft dat nu in godsnaam voor zin om deze twee berichten te plaatsen?
Kopers met niet zoveel ervaring raken daar alleen maar meer door in verwarring.
Bovendien is de eBay Kopersbescherming nu veel beter geregeld dan een paar jaar terug.

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-12-2009 23:57
:O

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »