op 04-09-2014 01:12
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-09-2014 17:17
op 04-09-2014 09:45
Kijk eens op je PP-account of de betaling in je geschiedenis staat geregistreert en welke status er staat... is dat het geval kan je naar PP bellen en het probleem voorleggen, ikzelf heb met de helpdesk van PP goeie ervaringen.
De laatste maanden zijn er regelmatig problemen met PP, zowel bij betalen als ontvangen, mogelijk zit het probleem dus (alweer) bij PP zelf of er is een probleem met je kredietkaart. (Onvoldoende saldo, vervallen of iets anders)
op 04-09-2014 22:00
op 05-09-2014 09:52
Je kan het volgende proberen: verwijder je kredietkaart van je PP-account, sluit af, open opnieuw en voeg ze opnieuw toe, probeer dan een uurtje later opnieuw de betaling te verrichten. Blijft het probleem bestaan, raad ik je aan even met PP te bellen.
op 05-09-2014 16:39
op 05-09-2014 16:49
op 05-09-2014 17:17
op 05-09-2014 17:17
op 01-11-2014 09:36
"Ludiek verzoek"... idd lachtwekkend maar goed, het is opgelost en ja: zo nu en dan loopt er bij PP wel eens iets mis pfff.
Btw: betalen met PP kost je niks, commisie betaalt de verkoper na rato van het ontvangen bedrag en het verkeer op zijn account.
Mogelijk betaal je wel een transactievergoeding aan Visa, maar dat staat los van PP.