annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal-beperking opheffen: hoe ?

Ik wil graag een gekocht item betalen met paypal, maar blijkbaar is m'n rekeningtoegang beperkt. De reden daarvoor is, voor zover ik me herinner, een vermoeden van Paypal dat m'n rekening door derden onrechtmatig getracht werd te gebruiken. Het zou kunnen dat ik toen niet de nodige actie ondernomen heb, maar nu ik wat wil betalen lukt dat niet:


 


"Wil ik "geld overmaken", komt de boodschap "uw rekeningtoegang is beperkt. Lees hoe u de beperking kunt opheffen. U kunt aankopen en services betalen aan familie en vrienden."


 


Dat laatste gaat echter niet.


Klik ik op "Lees hoe..." komt er onder andere een overzicht van de zaken die al dan niet nog kunnen met een beperkte rekening, betalen gaat dus niet. Verder staat er "de beperking oordelen":


 


- bevestig uw creditcard


- wijzig uw paswoord


- beveiligingsvragen bewerken


 


Elk van deze acties zijn begin februari voltooid, en staan groen aangevinkt. Er zouden ook geen open kwesties zijn.


 


Ik heb zonet m'n paswoord nog eens gewijzigd, visa-kaartsnummer opnieuw ingegeven e.d.


 


Het is me totaal niet duidelijk hoe ik deze beperking kan opheffen ?? Heeft iemand raad ajb ?

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: Paypal-beperking opheffen: hoe ?

en is het normaal dat ik via email geen bericht meer kreeg dat ik een ebay-)item gewonnen had (met buy now), en dat ik ook geen bericht kreeg op email, dat de verkoper een betalingsverzoek had gestuurd ??


 

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Re: Paypal-beperking opheffen: hoe ?

sony-san
Community-lid

ik denk dat jij dringend moet bellen naar uw bank en uw visa kaard blokeren !!!!!!DRINGEND !!!

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Re: Paypal-beperking opheffen: hoe ?

Vanmorgen kwam er een mailtje binnen van service@paypal.be dat m'n rekening hersteld is, en het ziet er inderdaad naar uit dat m'n betaling nu wel kan voltooid worden. Toch niet naar de bank dan, veronderstel ik ?

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Re: Paypal-beperking opheffen: hoe ?

sony-san
Community-lid

euh, ik denk dat jij zou best bellen op uw bank card provider en vraagen velke transakties zijn de latste,omdat jij tvijfelt misbruikt..dat is om zeker te zijn.. kost veinig en ben jij zeker van.. mvg

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Re: Paypal-beperking opheffen: hoe ?

Indien je PC banking hebt, kan je bij sommige banken ook alle transacties via Visa checken op PC banking. Indien het gaat over langer dan een maand, krijg je altijd in't begin van de maand een overzicht van de verrichte uitgaven tijdens de vorige maand hé?


Dus naar de bank lopen hoef je niet altijd te doen, je kan soms ook alles zelf wel nagaan




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 6
laatste antwoord