annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal is mijn geld kwijt

Mensen, ik heb geen credit card en betaal al jaren via paypal door geld van mijn rekening op Paypal over te schrijven.



Nu heb ik op 2 mei mijn laatste overschrijving naar Paypal gedaan, omdat ik enkele dringende aankopen wou doen.



Het bedrag van 150 euro, dat ik via mijn normale overschrijvingsreferentie heb overgemaakt, wordt echter niet meer door hen teruggevonden.



Volgens mijn bank was er geen probleem en het geld is netjes van mijn zichtrekening afgegaan, maar komt echter niet op mijn paypal rekening.



Hierdoor dreig ik nu ook betalingsproblemen te krijgen. Paypal kan wel zeggen dat ze het geld binnen de 10 dagen terug op mijn zichtrekening storten, als ik heb de nodige info geef en dergelijke, maar ik voel me opgelicht en mijn vertrouwen in het systeem is onder nul gezakt.



Zijn er hier nog mensen die dergelijke problemen ondervonden hebben, want ik wil het er niet bij laten.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: Paypal is mijn geld kwijt

asha!
Community-lid

Heb je je geld al terug ?


Vraag aan uw bank een betalingsbewijs of neem een kopie van uw afschrift als paypal dat toelaat.


Mss heb je je vergist van 1 karakter in de mededeling?

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: Paypal is mijn geld kwijt

contacteer paypal, vraag hun faxnummer en zeg dat je hun een fax zal zenden met het bewijs van de bank...


Dring aan....bij paypal...en eis een oplossing binnen de 24 uur nadat ze de fax hebben ontvangen.



Bericht 3 van 3
laatste antwoord