annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

dikkejos11
Community-lid
Domme waal koopt gsm,domme waal geeft neutrale feedback, domme waal vergeet pakje af te halen op de post en weet toch dat de gsm in slechte staat is en dat er een stuk ontbreekt. Helderziende domme waal dus??????? Bijna want hij had niet alles heldergezien, de gsm was kompleet en in goede staat. Zal nu nog wel een geschil open voor een niet ontvangen object zeker. tracking code van de post 323281073677231007. Maar ja de koper is toch de baas op ebay en de verkoper moet zich maar laten doen.
Bericht 1 van 33
laatste antwoord
32 ANTWOORDEN 32

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

speedsterboy1
Community-lid
Tja, het is tweezijdig he, inderdaad het risico dat onervaren ebayers zijn/haar mening voor waar nemen. Anderzijds voor de ervaren forumgangers toch een bron van vermaak, alle, voor de meeste toch denk ik.

Photobucket

Photobucket

Bericht 31 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

Juist hoor Frits, mijn excuses, het gaat niet alleen om jullie twee. Wat betreft de eventuele verkeerde informatie doorspelen kan je gelijk hebben (ik blijf onpartijdig hé!) maar kan het toch niet helpen dat er soms toch eens een smile op mijn smoeltje verschijnt bij het lezen van de reacties. Niets kwaad bedoeld hoor...zolang het min of meer amusant blijft gebeurd er hier tenminste nog iets.:-x
Bericht 32 van 33
laatste antwoord

eerste negatieve ervaring na zoveel jaren.

321vendu
Community-lid
"dikkejos11 (privé ) aanbiedingen bekijken 19-04-10 20:30 CEST 8 van 31 Heb ik mij in het verleden dan zo slecht gedragen dat enkel sinaaiman nog wil reageren " klaarblijkelijk
Bericht 33 van 33
laatste antwoord