annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

vervelende advertenties: hoe schakel ik deze uit?

vandaag een hele hoop VERVELENDE advertenties op mijn Ebay pagina, ik stel ook vast dat mijn privé gegevens, zoals betaleningen, woonplaats , enz ook worden overgemaakt aan derden, kan dit zomaar?

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Re: vervelende advertenties: hoe schakel ik deze uit?

IE 11,

 

Bericht 11 van 14
laatste antwoord

Re: vervelende advertenties: hoe schakel ik deze uit?

Dit heet FEEDS, en is een vast onderdeel van de eBay homepage.

Bericht 12 van 14
laatste antwoord

Re: vervelende advertenties: hoe schakel ik deze uit?

@us t766,Is dat zo, heel normaal dus volgens jou?? Leg dan eens uit hoe het komt dat hij dat krijgt en ik niet?

 

@ eos2014,ga bovenaan je browser naar "extra", dan naar "pop-upblokkering", kies "instellingen voor pop-upblokkering" en helemaal onderaan vink je "hoog, alle pop-ups blokkeren" aan. Als je pop-upblokkering standaard ingeschakeld is, staat die op "laag".

Probeer dat eens, wss daarom krijg ik die pop-ups op Ebay dus niet en jij wel. Nadien kan je nog steeds invullen van welke site je pop-ups wenst te krijgen.

Bericht 13 van 14
laatste antwoord

Re: vervelende advertenties: hoe schakel ik deze uit?

hallo, alle pop-ups staan geblokkeerd, zoals eerder vermeld zijn die advertenties geen "losse" popups maar zijn ze vervat in de bewuste pagina.

Ik heb ondertussen verder gezocht en dit gevonden:

AdChoices (kan ook gevonden worden als Ad Choices) is een adware, die zorgt voor een enorme hoeveelheid aan pop-up advertenties en meldingen op de rechterzijde van je bureaublad, van zodra het geïnstalleerd is. Het installeerd zich op je pc zonder hiervoor de nodige toestemming te vragen en begint met het tonen van zijn advertenties elke keer je begint te surfen op het internet. In de meeste gevallen promoot het verschillende commerciële aanbiedingen, zoals kortingbonnen, kortingen en gelijkaardige zaken als gebruikers Youtube, Facebook en andere websites bezoeken. Het kan echter ook zijn advertenties beginnen tonen wanneer je browser NIET opgestart is. Wees zeer voorzichtig met het klikken op zulke advertenties, want ze kunnen je omleiden naar onbekende websites. Als je AdChoices beu bent moet je het van je pc verwijderen.

 

Je kan dit zien door heel klein  halfdoorzichtige  pictogrammetje op je pagina's, let wel : ook niet altijd zichtbaar.

In progrs toevoegen/verwijderen niet zichtbaar, mijn pc is nu aan het scannen met spyhunter, hopelijk vind t hij iets

Bericht 14 van 14
laatste antwoord