annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

Grrrrrrr........ zoals ik al vaak ondervond is de site van Ebay een waar labyrint. Vroeger gedaan, maar nu slaag ik er niet meer in want ik vind het nergens terug: hoe kan ik een vervolg op mijn feedback geven?
Ik gaf FB, de verkoper reageerde met commentaar en daar wil ik toch nog even op antwoorden.

Merci aan wie mij het labyrint uitloodst.

BTW: in Kemmel bestaat een café/taverne/brasserie/restaurant (whatever you may call it) dat Het Labyrint heet. Een aanrader! Een té gek café en nog enorm lekker eten ook. En dat aan schappelijke prijzen.
Bericht 1 van 35
laatste antwoord
34 ANTWOORDEN 34

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

quasi9522
Community-lid
rechts bovenaan "hulp"
Onder account: "het feedbacksysteem".
Onderaan blauw colommetje rechts :"reageren op feedback"
In de uitleg "reageren" gebruiken (blauw)
Inloggen
Je ziet nu je feedback met rechts "reageren".
Bericht 2 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

Thanks!
Bericht 3 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

joaquin-antique
Community-lid


sorry quasi.... 🙂

Gemakkelijker is om onderaan je feedbackprofiel op één van de links te klikken:
Waar wilt u nu naartoe?

*
Feedback geven
*
Ontvangen feedback beantwoorden
*
Vervolgopmerkingen op gegeven feedback






Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 4 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

quasi9522
Community-lid
Ha , nog niet gezien.:O
We leren elke dag dus bij .
Thanks:-x
Bericht 5 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

dp6k25qm
Community-lid
Als ik negatieve feedback heb gegeven en ze reageren er op met een vervolgopmerking die ik een schandalige verdraaiing van de feiten vind, kan ik daar dan ook een vervolgopmerking over plaatsen?
Bericht 6 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

dp6k25qm
Community-lid
Ik heb dus geplaatst: "5 euro verzendkosten voor een kabel van 1 euro; woon dicht maar mag niet afhalen"

Dan kwam er een vervolgopmerking: "te hoog? hij heeft toch de betaling uitgevoerd & wou niet afzien van de verkoop!"

Ik zou er dus willen achter plaatsen: "ik heb betaald omdat het verplicht is door het reglement; het werd teruggestort wegens mijn negatieve feedback."

Ik vind ook dat het moet mogelijk zijn om er iets achter te zetten zoals: "ze staat constant te roepen en stuurt lange e-mails waarvan elk zinnetje eindigt met zoveel uitroeptekens."

Hoe kan ik dat doen?
Bericht 7 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

joaquin-antique
Community-lid
@dp6k25qm

Waarom hebt u een negatieve feedback gegeven?
De verzendkosten van 5 euro waren duidelijk vermeld in de veiling en de mogelijkheid om af te halen was niet vermeld.
Hebt u vooraf gevraagd om te mogen afhalen?
Zo nee, dan is die negatieve feedback geheel onterecht.
En wat doen we met kopers die zomaar met rode bollen in het rond gooien?






Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 8 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

zowiedot
Community-lid
Die kabel werd verkocht aan 1 euro omdat er geen andere bieders waren, dit was de startprijs.

Daardoor lijkt de verzendkost hoog in verhouding tot de aankoopprijs, dat heb je altijd met goedkope artikels.

De reactie van de verkoper had beter kunnen zijn :
"Verzendkosten stonden vermeld in de aanbieding, afhaling was geen optie"

Het trieste van deze zaak is dat de koper waarschijnlijk ook een slechte detail-feedback bezorgd heeft aan de verkoper (DSR).

Dus idd JA ;-)
zowie
Bericht 9 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

quasi9522
Community-lid
Eventjes ter info :zelfde kabel gevonden 11€ voor 1,5 meter.Als koper betaalde je dus de helft(incluis verzending) voor een kabel die bijna 4 keer langer is.
Je kon dus een prachtig koopje hebben .
Een negatieve geven omdat de objektomschrijving volledig gevolgd werd door de verkoper (verzendkosten vermeld) vind ik enorm overdreven.Deze zal dus vermeld blijven in jouw feedback onder "fb gegeven aan anderen".
Het best lijkt me in dit geval ,samen met de verkoper , een annulering van de aankoop te doen en de fb (na de annulering van een niet verkocht item)te laten verwijderen.
Bericht 10 van 35
laatste antwoord