annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

Nu is het ver gekomen. Vandaag kreeg ik een negatieve feedback van een koper die meldt dat hij de betalingsgegevens nooit ontvangen zou hebben. In mijn verzonden emails kan ik duidelijk zien dat hij deze gegevens vlak na de aankoop ontvangen heeft.

Die heeft me niet gecontacteeerd. Geeft me zonder pardon een negatieve feedback voor een transactie die dus uiteindelijk niet heeft plaatsgevonden. Als hij me niets laat weten, kan ik onmogelijk weten dat hij de betalingsgegevens niet ontvangen heeft.

Die staat ondertussen bij mijn geblokkeerde bieders. Ik heb tevens een geschil wegens niet-betaling geopend. Ik hoop dat na het sluiten van het geschil de feedback automatisch verdwijnt.

Ook weer typisch. Iemand die al bijna een jaar niets meer gekocht heeft en dan iemand's feedback vern**kt. Heel ironisch zegt de feedback die erop volgt "Goede communicatie,...".

Bericht 1 van 27
laatste antwoord
26 ANTWOORDEN 26

Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

ah, negatieve feedback .. je kan er niet aan doen.


Ik zou zeggen leer er mee leven maar jammer genoeg heb ik het ook steeds lastig met negatieve feedback.



Ik sloof me dagelijks uit om te zorgen dat alles netjes toekomt, ik ben dagelijks bezig met klanten te contacteren die geen correct adres hebben opgegeven, of waarbij het pakje vertraagd is door de sneeuw, ... en dan zoals deze avond *BAM* ROOD. Blijkbaar heb ik op een verzending per ongeluk te weinig postzegels gekleefd, indien de koper mij had gecontacteerd was dit direct opgelost maar neen liever een negatieve aansmeren .

Bericht 2 van 27
laatste antwoord

Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

Ik heb geen probleem met de negatieve feedback. Het is niet de eerste. De eerste is de moeilijkste nadien gewoon effe slikken en doorgaan.

Ik stoor me vooral aan de reden waarom mensen een negatieve/neutrale feedback geven. In mijn transactiebestand kan ik zien dat die een mailtje met de betalingsgegevens ontvangen heeft vlak na de aankoop. Ik heb mijn ontvangen mails gecheckt. Deze koper heeft me geen enkele mail gestuurd. Hoe kan ik hier überhaupte weten dat de betalingsgegevens niet doorgekomen zijn?

4 negatieve feedbacks werden ingetrokken. 4 kopers die me zonder te melden dat er een probleem was een negatieve feedback gaven. Probleem werd nadien opgelost, feedback werd terug ingetrokken.

Een simpel mailtje had volstaan.

Maar ja Ebay natuurlijk. Kopers kunnen zich alles permiteren. Als verkoper heb je toch geen rechten meer. De tijd van niet-betalende 0-feedbackers is voorbij. Soms zijn het kopers met honderden feedbacks. Onlangs nog een niet-betalende bieder. Nadien heb ik in de feedback gezien dat die 2 dagen nadat ze het spel bij mij gekocht heeft dit bij de concurrentie gaan kopen is omdat het daar 2 euro goedkoper stond.

Het geschil wegens niet-bealing is lopende. Geen enkel commentaar van de koper in kwestie. Ik sluit zo spoedig mogelijk het geschil. Als de negatieve feedback dan niet automatisch verdwijnt neem ik contact op met customer support.

Bericht 3 van 27
laatste antwoord

Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

Maak je geen zorgen, de feedback zal verdwijnen als het geschil gesloten wordt !



m.
Bericht 4 van 27
laatste antwoord

Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

Voor één keer doet Ebay eens iets goed. Het geschil werd gesloten. De negatieve feedback is inderdaad automatisch verdwenen.

Bericht 5 van 27
laatste antwoord

Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

flipsyke
Community-lid

Bij mij net hetzelfde: een negatieve feedback van een niet betalende koper. 21 dagen gewacht, ook geschil geopend, geen betaling. Ik stuur een herkansingsaanbod naar de tweede hoogste bieder en baf negatieve feedback.


Ik stuur twee mails naar ebay met de vraag de - feedback in te trekken. Resultaat ? Zelfs geen antwoord van ebay !


Hoelang moeten de verkopers dit nog pikken ? Ik denk dat we anders wel genoeg geld betalen aan ebay !


De frustratie zit hoog bij mij ! Verkopen op ebay: lekker ontspannend...

Bericht 6 van 27
laatste antwoord

Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden


Bij mij net hetzelfde: een negatieve feedback van een niet betalende koper. 21 dagen gewacht, ook geschil geopend, geen betaling. Ik stuur een herkansingsaanbod naar de tweede hoogste bieder en baf negatieve feedback.


Ik stuur twee mails naar ebay met de vraag de - feedback in te trekken. Resultaat ? Zelfs geen antwoord van ebay !


Hoelang moeten de verkopers dit nog pikken ? Ik denk dat we anders wel genoeg geld betalen aan ebay !


De frustratie zit hoog bij mij ! Verkopen op ebay: lekker ontspannend...




Ik ben vooral niet te spreken door die verdomde PayPal die door ons strot geramd wordt. Ik betaal me blauw aan PayPalkosten om mijn eigen centen te mogen ontvangen.

De afgelopen week weer een hele boel items vroegtijdig beëindigd wegens verkocht op 2dehands.be. Pas een PayPal micro payments account geopend voor kleine bedragen. Maar dan nog: 6,5% verkoopscommisie + 5% en een chik voor PayPal. Voor goedkope items echt wel overdreven. Ebay snijdt in zijn eigen vel. Afgelopen dagen heb ik een hele boel van die goedkoper games gewoon per opbod verkocht om er vanaf te zijn. De meeste zijn gelukkig gekocht door vaste klanten waarvan ik weet dat ze niet via PayPal betalen.

Ik heb in mijn shop nog een aantal van deze games staan. Die worden na afloop niet opnieuw op Ebay gezet en zal ik via andere kanalen uit verkopen.

Het zijn effectief oude games die niet goed meer verkopen, maar ik heb er indertijd mijn shop wel mee groot gemaakt. Vele kleintjes maken 1 grote. Afgelopen jaar heb ik nog honderden van dit soort games verkocht. Ik ben die PayPal zo zat dat ik deze games gewoon niet meer zal aanbieden.

Als Ebay maatregelen neemt dat de soep de kool niet meer waard is, dan moet Ebay op dit gebied aan mij ook niets meer verdienen. Ik heb van't jaar al meer dan genoeg aan PayPal betaald. Enkel Ebay wordt daar beter van.

Ik verdien mijn boterham op Ebay. Niettegenstaande is Ebay zeker niet het bedrijf dat in mijn bovenste schuif ligt. Als ze morgen die verplichte PayPal afschaffen, ben ik terug perfect gelukkig. 

Bericht 7 van 27
laatste antwoord

Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

parfumandbeauty2010
Community-lid

wordt dat dan automatisch verwijdert als het geschil gesloten is? want ik heb het ook zitten, die koper heeft nog geneens betaald en ik krijg Negatief!! dat kan nu toch niet? ik probeer alles zo netjes mogelijk af te handelen maar je krijgt gewoon bam negatief, nog geen berichtje, niks.. :((( ik ben er echt niet goed van!

Bericht 8 van 27
laatste antwoord

Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

Geschil wegens niet-betaler openen. Nadat het geschil gesloten is, wordt de negatieve feedback automatisch verwijderd.

Bericht 9 van 27
laatste antwoord

Negatieve feedback voor een verkoop die niet heeft plaatsgevonden

Bieden of Nu Kopen en niet betalen, het is tegenwoordig schering en inslag !!!

Inderdaad brengt dit zorgen met zich mee en vaak is het niet leuk meer om te verkopen.

Bericht 10 van 27
laatste antwoord