annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oude account weer opgestart !

Alleez, sedert m'n verkoop al meer dan een week plat ligt op m'n delamontcreationsoostende account heb ik dan maar een oudere zakelijke account weer opgestart om brocante en antiek en andere spullen te verkopen. Is wel een beetje duurder aanbieden omdat dit geen powerselleraccount is maar goed .... kan nog komen.


 


Wij hebben twee afdelingen in onze winkel te Oostende, alles nieuw, badstoffen etc ...  en dan een gedeelte brocante, antiek en tweedehands.


 


Maar ik dacht dat het geen goed idee was om alles met 1 account te doen  op Ebay omdat dit niet zo professioneel overkomt.


 


Wat denken de andere posters hiervan?  Is dit juist of had ik beter ook m'n andere tweedehandsgoederen in m'n delamontwinkel geplaatst?  Dus alles op 1 account.


 


Ik wil wel eens weten wat anderen hier over denken.


 


Johan

Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Re: Oude account weer opgestart !

Hey Johan


persoonlijk vind ik het een verstandige beslissing om deze zaken in aparte accounts te verkopen.


Komt volgens mij beter over.


in ieder geval enorm veel succes gewenst.

Bericht 2 van 12
laatste antwoord

Re: Oude account weer opgestart !

Alles op één account heeft wel voordelen, je feedback gaat vlugger vooruit, meer kans om power-seller te worden en te blijven, en de kopers van de ene afdeling zien ook je aanbiedingen in de andere afdeling, wat tot meerverkoop kan leiden.


Maar best niet de aanbiedingen teveel mixen, dus een aantal brocante aanbiedingen netjes na elkaar, en dan een rij kledij aanbiedingen enz.



m.
Bericht 3 van 12
laatste antwoord

Re: Oude account weer opgestart !

Er zijn hier nog meer verkopers met meerdere accounts waar ze op elk account specifieke goederen aanbieden, maar anderzijds, zoals mik-mak zegt... je winkel op je account kan je toch netjes en overzichtelijk indelen?

Bericht 4 van 12
laatste antwoord

Re: Oude account weer opgestart !


Er zijn hier nog meer verkopers met meerdere accounts waar ze op elk account specifieke goederen aanbieden, maar anderzijds, zoals mik-mak zegt... je winkel op je account kan je toch netjes en overzichtelijk indelen?



 


Kan best, maar enerzijds heb ik per land waar ik aanbied een aparte account waar alles aangeboden wordt in de lokale taal : geloof me vrij, een inwoner van Frankrijk, Engeland of de USA wil liever geen Duits in zijn aanbieding zien en omgekeerd.


 


Anderzijds komt de account waar ik bijvoorbeeld nu mee post over als een professionele juweliersaccount.


 


Wat als ik met dezelfde account bv. mijn computeronderdelen of weegschalen ga aanbieden ...???


 


Ik heb op dit ogenblik 18 zakelijke accounts en ééntje strikt privé.




Bericht 5 van 12
laatste antwoord

Re: Oude account weer opgestart !


Er zijn hier nog meer verkopers met meerdere accounts waar ze op elk account specifieke goederen aanbieden, maar anderzijds, zoals mik-mak zegt... je winkel op je account kan je toch netjes en overzichtelijk indelen?



 


Neem nu deze account :  wordt toch niet netjes als ik hier ook juwelen ga bij opzetten ...

Bericht 6 van 12
laatste antwoord

Re: Oude account weer opgestart !

Rustig aan hé mensen... ik gaf enkel een objectieve mening zonder daarbij een specifiek standpunt in te nemen!


Trouwens, één of meerdere accounts... moet de verkoper voor zichzelf uitmaken toch, wat niet wegneemt dat hij/zij bij andere verkopers te rade mag gaan alvorens tot een beslissing te komen.

Bericht 7 van 12
laatste antwoord

Re: Oude account weer opgestart !

Ok, bedankt voor de antwoorden, is dus een goeie beslissing.  Ik verschiet er van dat iemand zoveel accounts heeft, dat kan je toch alleen niet aan .... of toch?


 


Het is nu al werken de klok rond met 2 accounts en 2 winkels in het echte leven.


 


Jaaah, zelfstandig zijn, niet opgeven en bijna 24 op 24 werken, zelfs tijdens de slaap dromen hoe je dit doet, dan weer dat .... manman, wat slaap ik slecht tegenwoordig.


 


Johan

Bericht 8 van 12
laatste antwoord

Re: Oude account weer opgestart !


Rustig aan hé mensen... ik gaf enkel een objectieve mening zonder daarbij een specifiek standpunt in te nemen!



 


Ik beschouwde je posting ook zondermeer als dat, niet als een aanval of zo, hoor !


Er komen echter regelmatig opmerkingen en uitingen van onbegrip op de fora over mensen met meerdere accounts.


Mijn enige doel was om aan te tonen dat er wel degelijk omstandigheden zijn die meerdere accounts verrechtvaardigen.




Bericht 9 van 12
laatste antwoord

Re: Oude account weer opgestart !

ik ken zelfs mensen die al discussie hadden met mij omdat ze vonden dat ebay zou moeten verboden worden voor zelfstandigen !!!


 


omgekeerde wereld !

Bericht 10 van 12
laatste antwoord