annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

EMS E-tracker

Al vele transacties gedaan met Amerikaanse verkopers en toch heb ik terug een vraag 🙂
Mijn pakje is op 28 maart verzonden met express mail international. Via de site van USPS krijg ik de melding dat mijn pakje Amerika verlaten heeft op 29 maart.
Als ik via e-tracker kijk krijg ik dit:

29/03/2008 19:50 Invoer electronische leveringsdata door klant LCI
29/03/2008 19:50 Checkpoint LCI
28/03/2008 17:22 Invoer electronische leveringsdata door klant LCI

Door ervaring weet ik dat een pakje via express mail hier veel sneller is en beter kan worden opgevolgd.
De status is nog altijd niet veranderd. Kan dit een teken zijn dat mijn pakje vastzit in de douane? Of ben ik gewoon te vroeg aan het panikeren?

Greets
Bericht 1 van 31
laatste antwoord
30 ANTWOORDEN 30

EMS E-tracker

Wat was dan eigenlijk het probleem?lag het dan toch bij de douane?
Bericht 11 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Ik had een fax gestuurd naar de douane en dan hebben ze mij teruggebeld en die man wist me te zeggen dat ze het pakje nog niet in hun bezit hadden en dat het nog in Amerika moet hebben gelegen en dat er daar een vertraging is opgelopen. Ik vond het wel vreemd dat het de dag nadien dan wel ineens in beweging kwam, dus daar is het wel ergens vaag, de gekende reden is dus een vertraging/fout bij het exporteren uit Amerika.
Bericht 12 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Och en het liedje begint weer he.
Iets werd verzonden naar mij via express mail en het is weeral 20 dagen onderweg met een ongewijzigde status.
Heb zekerheid gekregen van mijn verkoper dat het een exportscan heeft gekregen. Die mannen van de douane vegen er de laatste tijd hun voeten aan.
Heb weer een fax gestuurd, ben eens benieuwd welke uitleg ik nu zal krijgen.
GRRRR
Bericht 13 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Oké, allerlei telefoons gedaan en ben weer van het kastje naar de muur gestuurd. Naar ABX gebeld, die sturen me door naar Brucargo, die sturen me dan weer door naar Taxipost. 1 ding is zeker, het pakje is al op Belgisch grondgebied. Maar verder?
In de douane is het nog niet gepasseerd.
Waar ligt het nu dan weer? Blijkbaar is het moeilijk te weten te komen waar iets uithangt tussen de aankomst en de tijd dat iets naar de douane gaat voor inklaring.
Bericht 14 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Sorry als het begint tegen te steken, maar het kan misschien een hulp zijn voor iemand in de toekomst...
Status is nu: Zending geblokkeerd bij douane - In afwachting inklaring.
Ik hoop echt dat het 1 dezer dagen wordt afgeleverd.
Bericht 15 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Heb het zelfde probleem gehad,ook express mail ,3weken van de aardbol verdwenen,een paar telefoontjes gedaan en ineens de dag erop stond er ook "pakje geblokkeerd bij de douane" en 2 dagen later was het in mijn bezit.
Bericht 16 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

^ Yep, zoals je zegt, het is deze namiddag afgeleverd.
Ik vraag me echt af hoe dat soms komt.
Bericht 17 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

quasi9522
Community-lid
Je hebt mischien de juiste persoon wakkergebeld ?
Bericht 18 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

^ kan zijn 🙂
tzou nog beter zijn moesten ze in eerste instantie wakker blijven, zou ons al een hele hoop moeite besparen. 😉
Bericht 19 van 31
laatste antwoord

EMS E-tracker

Alsof het mij niet meer gegund is dat iets normaal loopt!
Nu loopt alles volgens schema, nu wil ik gewoon de status van mijn pakket nog eens checken en is er geen informatie meer beschikbaar!
Via de tracker van USPS krijg ik wel nog informatie, maar de EMS tracker geeft gewoon niets meer. En een verkeerd nummer ingegeven kan echt niet.
Bericht 20 van 31
laatste antwoord