annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HELPP MIJN PAKKETJE IS NIET ONLINE TE ZIEN???

iphonenajat
Community-lid
Hallo,

Ik heb 2 IPhone's uit China besteld bij een webshop.
Nu heb ik gehoord dat de IPhone's wel in beslag zouden kunnen worden genomen is hier iets van waar?
En dat DHL bijna geen douane controle krijgt vooral als het met de vliegvracht komt klopt dit?
Nu heb ik een trackingnummer gekregen van de verkoper met 10 cijfers. Echter is dit pakketje vrijdag opgestuurd,(gister). Nu zie ik online helemaal niet waar mijn pakketje zich bevind? Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waar en hoe ik online moet kijken omdat dit mijn eerste aankoop in van uit het buitenland. De verkoper vertelde mij dat ik mijn pakketje kon volgen na een dagje of 2, omdat het dan pas de informatie kan worden weer gegeven. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het is met de DHL van uit china gekomen en weet dus ook niet goed waar en welke website ik moet kijken voor mijn pakketje. WIe kan mij in godsnaam helpen!
Bericht 1 van 33
laatste antwoord
32 ANTWOORDEN 32

HELPP MIJN PAKKETJE IS NIET ONLINE TE ZIEN???

radiocaruso
Community-lid
Kijk hier eens :
http://www.dhl.nl/publish/be/nl/eshipping/tracking.low.html
Bericht 2 van 33
laatste antwoord

HELPP MIJN PAKKETJE IS NIET ONLINE TE ZIEN???

radiocaruso
Community-lid
Even te vlug geweest : Op die pagina ziet u verschillende mogelijkheden. Kies "tracknet international".
Bericht 3 van 33
laatste antwoord

HELPP MIJN PAKKETJE IS NIET ONLINE TE ZIEN???

iphonenajat
Community-lid
Ik ben van Belgie namelijk. Ik heb voor dieoptie gekozen, Tracknet international maar kom er niet uit?
Bericht 4 van 33
laatste antwoord

HELPP MIJN PAKKETJE IS NIET ONLINE TE ZIEN???

radiocaruso
Community-lid
Als u op "international" hebt geklikt moet er een nieuw venster openen.
Daarin ziet u de tekst :"Toegang tot TrackNet International".
Als u hierop klikt dan krijgt u een volgende pagina waar u de code kunt ingegeven.
Bericht 5 van 33
laatste antwoord

HELPP MIJN PAKKETJE IS NIET ONLINE TE ZIEN???

iphonenajat
Community-lid
Kan je misschien een link geven?
Bericht 6 van 33
laatste antwoord

HELPP MIJN PAKKETJE IS NIET ONLINE TE ZIEN???

iphonenajat
Community-lid
iemand,??
Bericht 7 van 33
laatste antwoord

HELPP MIJN PAKKETJE IS NIET ONLINE TE ZIEN???

huwitte
Community-lid
Misschien geen slecht gedacht om het tracking nummer hier in dit draadje te plaatsen. Dan kunnen sommige van de forum regulars eens zien wat resultaat dit geeft.

Nu heb ik gehoord dat de IPhone's wel in beslag zouden kunnen worden genomen is hier iets van waar?

Dat kan soms gebeuren als de toestellen bijvoorbeeld niet in orde zijn met de Europese wetgeving.

Het gebeurt soms ook dat mensen iPhones bestellen in China, en dat de verkoper een oplichter blijkt te zijn. Dit wordt dan dikwijls duidelijk als de verkoper enkele dagen na ontvangst van de betaling een extra som geld vraagt voor de douanekosten in China.

“Hope for the best (but prepare for the worst).”



Bericht 8 van 33
laatste antwoord

HELPP MIJN PAKKETJE IS NIET ONLINE TE ZIEN???

iphonenajat
Community-lid
ja dit is het nummer 3010929740 voor DHL. Het is Vrijdag naar het kantoor gebracht. Ik weet niet of zaterdag en zondag DHL ook werkt? Anders zou de vertraging daardoor wel kunnen komen. En als de verkoper zegt dat ik geld moet sturen voor de douane kosten klopt dit dan?
Bericht 9 van 33
laatste antwoord

HELPP MIJN PAKKETJE IS NIET ONLINE TE ZIEN???

huwitte
Community-lid
Best enkele dagen wachten voordat u zich ongerust begint te maken omdat er geen gegevens getoond worden bij het ingeven van het tracking nummer.

Oplichters vragen dikwijls nog extra geld voor douane perikelen in hun land eens dat de oorspronkelijk gevraagde betaling binnen is. Dus, als dit het geval is, is dat een teken van oplichting.

Hoe hebt u betaald, met creditcard, Bankoverschrijving, PayPal . . . ?



Bericht 10 van 33
laatste antwoord