annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS Priority Mail International

Hallo!

Ik heb iets uit Amerika gekocht en de verkoper heeft het mij toegezonden via USPS Priority Mail International.
Hiermee zou in principe mijn pakje na 6 à 10 dagen moeten afgeleverd zijn.
Momenteel zijn er nog geen problemen qua levertijd ofzo.
Maar ik zit er wel lastig mee dat Priority Mail niet getraceerd wordt. Ik heb wel een tracking nummer gekregen. Via de site van USPS krijg ik wel de melding dat het pakje op 5 februari is afgegeven, maar daar houdt het dan ook op. Via de site van taxipost is er geen informatie beschikbaar.
Kan iemand me soms zeggen hoe ik kan te weten komen waar mijn pakje momenteel zit? Hoe de douane ofzo te contacteren?
Het is niet de eerste keer dat ik iets koop van Amerika en ik weet dat het lang kan duren (hoewel ik dat nog niet heb moeten meemaken) maar ik vind het gewoon lastig dat ik het pakje niet kan traceren.
Alvast bedankt!
Bericht 1 van 26
laatste antwoord
25 ANTWOORDEN 25

USPS Priority Mail International

Oké, ik heb al verschillende mails gestuurd, verschillende telefoonnummers gebeld en ben nog steeds geen stap verder.
Heb hiernet een mail ontvangen van USPS zelf en zij kunnen zelf niet aan meer informatie geraken.
Dus ik duim echt dat ik 1 dezer dagen een mail krijg van de douane ofzo met een positief antwoord.
Ik kan ook nog altijd gewoon afwachten...:-(
Bericht 2 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

Heb je hier als eens geprobeerd : http://etracker.emstaxipost.be/index.asp?lang=nl

Daar kan je dagelijks eens gaan kijken, en van zodra je pakket op belgisch grondgebied toekomt staat dat er op.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 3 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

Heb ik gedaan. Heb zelfs een mail gestuurd naar Taxipost en het traceernummer staat niet in hun bestand.
ik weet gewoon niet wat ik moet denken.
Zit mijn pakje nog Amerika? Ligt het op de douane?...
Ik heb hier al genoeg horrorverhalen gelezen en ben echt bang aan het worden.
Bericht 4 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

Indien hij bij de douane zou liggen dan had je het al kunnen zien op dat schermpje.

Dus mogelijks steekt het nog ergens in een container die nog gelost moet worden.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 5 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

Maar ik krijg totaal geen info he bij die e-tracker.
Normaalgezien kun je het traceernummer aanklikken en nu staat er gewoon geen informatie bij.
Ben je zeker dat dat er altijd op komt?
Sorry dat ik zo 'hardnekkig' doe, maar ik heb graag een overzicht en controle over alles.
Bericht 6 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

Kan je anders de traceercode eens doormailen naar ebay.tools.expert@gmail.com aub?

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 7 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

^ Sorry voor de late reactie! Ik heb je de code al doorgestuurd.
Bericht 8 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

Alleen EMS verzendingen via USPS zijn traceerbaar en gaan via ABX/Taxipost. USPS Priority Mail International gaat gewoon via de gewone postweg (weliswaar met een iets hogere prioriteit dan gewone post). En zal hoogstwaarschijnlijk ook niet langs ABX passeren maar via de gewone post. Ik dacht dat ABX alleen de zendingen inklaarde van EMS verzendingen.
Bericht 9 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

Dat is goed om weten! Bedankt kristofke789!
Bericht 10 van 26
laatste antwoord