annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS Priority Mail International

Hallo!

Ik heb iets uit Amerika gekocht en de verkoper heeft het mij toegezonden via USPS Priority Mail International.
Hiermee zou in principe mijn pakje na 6 à 10 dagen moeten afgeleverd zijn.
Momenteel zijn er nog geen problemen qua levertijd ofzo.
Maar ik zit er wel lastig mee dat Priority Mail niet getraceerd wordt. Ik heb wel een tracking nummer gekregen. Via de site van USPS krijg ik wel de melding dat het pakje op 5 februari is afgegeven, maar daar houdt het dan ook op. Via de site van taxipost is er geen informatie beschikbaar.
Kan iemand me soms zeggen hoe ik kan te weten komen waar mijn pakje momenteel zit? Hoe de douane ofzo te contacteren?
Het is niet de eerste keer dat ik iets koop van Amerika en ik weet dat het lang kan duren (hoewel ik dat nog niet heb moeten meemaken) maar ik vind het gewoon lastig dat ik het pakje niet kan traceren.
Alvast bedankt!
Bericht 1 van 26
laatste antwoord
25 ANTWOORDEN 25

USPS Priority Mail International

6886.knoppers03
Community-lid
HOI AAN IEDEREEN IK ZIT MET EEN VRAAG,

Ik heb een broek gekocht in Amerika en die is door USPS naar Nederland gestuurd en die ligt nu al vanaf 14 10 2009 bij de Douane. Nu is mijn vraag wij krijgt de broek aangeleverd van USPS in Nederland (TNT) (FEDEX) (DHL) wie ik wordt er niet goed van.WEET IEMAND WAT IK KAN DOEN A.U.B.:_|
Bericht 21 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

joaquin-antique
Community-lid
Je zit hier op het Belgische eBay forum....

Die broek wordt waarschijnlijk gewoon afgeleverd door TNT Post als 'ie met de normale dienst van USPS werd verzonden.

Wat je kan doen is gewoon rustig afwachten tot 'ie bezorgd wordt of loop je intussen in je blote kont?





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 22 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

6886.knoppers03
Community-lid
Hoi Joaquin,

Nou als ze nog een week langer wachten dan loop ik wel in mijn blote kont en is de broek die ik gekocht heb ANTIEK hahaha, maar ik heb de broek op laten sturen via USPS priority Mail Internationaal en zal volgens de verkoper dus 6 á 10 dagen worden bezorgt.
Maar dan wacht ik het wel af maar in iedergeval bedankt voor je reactie.
Bericht 23 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

fredd3020
Community-lid
Hallo denimaddict87,

Het verzenden via USPS international kan wel tot 30 dagen, vanaf inleverrings datum duren.
Zo gauw het bij de douane is gepasseert, moet je een berichtje krijgen van de douane als er invoer rechten betaald moeten worden, zoniet wordt hetvan zelf bezorgt.
Ik koop zelf ook geregeld spullen in de USA, maar laat het vervoer hiervan verzorgen via Fedex internationaal.
Hiervoor moet jij je alleen laten registreren bij Fedex.
Dan krijg je een verzend code, deze staat genoteerd op jou naam/adres/woonplaats.
Maar hiermee kun je de service van Fedex, door to door gebruiken en dan heb je meestal binnen 10 dagen jou zending thuis.
De kosten hiervan verschillen per gewicht in kilo's.

Ik wens jou even geduld en sucses.
Bericht 24 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

ophelie*
Community-lid
Hopelijk heeft denimaddict87 zjn (haar) pakje nu gekregen na één jaar!
Bericht 25 van 26
laatste antwoord

USPS Priority Mail International

nibbith
Community-lid
Ik heb iets gekocht in de USA en heb tegelijkertijd de verzendkosten van $22,95 betaald voor USPS Priority Mail. Gisteren het pakket ontvangen maar ik moest ook nog eens €26,18 aan TNT post betalen. Dit staat nergens vermeld op de site van eBay! Zo wordt het wel extra duur om iets in de USA te kopen. Weet iemand of dit misschien douanekosten zijn? Hoe zit dat in België?
Bericht 26 van 26
laatste antwoord