annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Stempel op Kilopost bij nationale verzendingen

saffy@ebay.com
Community-lid
Beste leden,

Wij kondigen graag aan dat u in uw postkantoor een stempel kan verkrijgen voor het versturen van pakjes via nationale Kilopost.

Deze stempel kan gebruikt worden als bewijs van verzending in het kader van het kopersbeschermingsprogramma van eBay en van PayPal.

Meer uitleg vind je op ons verzendcentrum, waar tevens een document van de Post te vinden is over de invoering
van deze stempel op nationale Kilopost.
http://pages.benl.ebay.be/benl/hubs/shipping/recommanded.html>
http://pages.benl.ebay.be/benl/hubs/...


Vriendelijke groeten,

Saffy

Bericht 1 van 65
laatste antwoord
64 ANTWOORDEN 64

Re: Stempel op Kilopost bij nationale verzendingen

Ik ben de laatste om Bpost te verdedigen, gezien diverse negatieve ervaringen, maar je moet weten wat je wil.


Neem je een gewone taxipostverzending dan hoor je te weten dat je enkel betaalt voor tracking.


Als particulier (of rotte zwartwerker) kan je de optie SECUR nemen: dan heb je ook een handtekening van ontvangst EN is je zending verzekerd voor de reële waarde.


Als bedrijf (lees correcte witwerker) kan je de optie handtekening en/of apart verzekering nemen, en heb je handtekening en/of verzekering.


Enkel betalen voor gewone taxipost en daarna staan zagen omdat je geen handtekening voor ontvangst of verzekering hebt is hetzelfde om als koper op ebay enkel te betalen voor gewone verzending terwijl je ook kan kiezen voor aangetekende verzending en daarna de verkoper aansprakelijk te stellen voor een niet aangekomen zending (laat dat nu wettelijk mogelijk zijn of niet).


En paypal vraagt enkel tracking, geen bewijs van aflevering.




Bericht 61 van 65
laatste antwoord

Re: Stempel op Kilopost bij nationale verzendingen

Het is niet omdat ik genoodzaakt ben mijn collectie planten te verkopen dat ik een rotte zwartwerker ben ,als je geen andere opmerkingen kan maken onthoud je dan liever van commentaar


Je hebt je naam werkelijk niet gestolen super vergif man


 


En wanneer je verzend met tracking heeft koper het bewijs dat hij de planten niet heeft ontvangen ,dus altijd je geld kwijt,voor Frankrijk kan ik niet verzekerd verzenden zoals reeds aangehaald ,welke optie heb je dan,

Bericht 62 van 65
laatste antwoord

Re: Stempel op Kilopost bij nationale verzendingen

En denk jij dat ik daar ook maar 1 Euro aan verdien?Ik verkoop momenteel planten voor 3 Euro met het originele etiket van wat ik 6 jaar geleden heb betaald(6Euro)de planten zijn intussentijd al 4 keer zo groot,ik zal al heel blij zijn als ik een deel van mijn betalingen kan recupereren ,

Bericht 63 van 65
laatste antwoord

Re: Stempel op Kilopost bij nationale verzendingen

Nog een laatste opmerking ,als ik zulke antwoorden krijg ben ik hier niet op mijn plaats en ga ik geen gebruik meer maken van dit discussie of moet ik zeggen onbeschoft en ongepast forum ,ik ben niet zinnens mij te laten uitmaken of te beledigen,

Bericht 64 van 65
laatste antwoord

Re: Stempel op Kilopost bij nationale verzendingen

@wilgebr


 


Ik lees nu pas je antwoorden.


Mijn posting en die opmerking 'rotte zwartwerker' was een reactie in het algemeen op het draadje, en zeker niet rechtstreeks voor jou bedoeld.


Bij je aanbiedingen - die ik nog niet had bekeken, ik gaf immers geen persoonlijk antwoord -  staat trouwens heel duidelijk dat je je verzameling verkoopt, wat je absolute recht is.


Ebay is echter vergeven van mensen die denken in het zwart te mogen handelen, en deze rotte appels maken het mensen die WEL keurig volgens de gangbare wetgevingen handelen heel erg moeilijk.


Vermits ik full-time werk op internet en er dan ook mijn brood mee moet verdienen heb ik geen enkel begrip voor het feit dat ebay hier absoluut niets tegen doet. 


Ik bied je echter voor de volle 100% mijn verontschuldigingen aan indien het erop leek dat ik jou viseerde - ik had dat duidelijker moeten omschrijven.


aiaiaiaiai, dat was zeker niet de bedoeling ...




Bericht 65 van 65
laatste antwoord