annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verdwijnen van post

Beste,

ik verzend ongeveer 150 poststuks per maand. Nu merk ik dat de laatste twee maanden er gemiddeld 10% of 15 stuks verdwijnen, kopers begrijpen dan niet dat je alles probeert om hier een oplossing voor te vinden, enz...enz...
Ook merk ik dat meer en meer poststukken meer dan een week (of langer) onderweg zijn.

Hebben jullie dit ook ondervonden?

vr gr.
D

Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

Re: Verdwijnen van post

tjr0000
Community-lid

Dan dien je toch eens te klagen bij de post. Dat was hier vroeger ook het geval en na een, welliswaar gezamelijke, klacht (dus met de vele mensen uit de straat), is die vervangen en nu is er zo goed als geen probleem meer. Ok, hier en daar wordt er nog wel eens iets verkeerd geleverd, maar toch niet meer zo frequent.

Bericht 21 van 23
laatste antwoord

Re: Verdwijnen van post

marinela-60
Community-lid

Goedeavond


Ja, daar ga ik me morgen eens mee bezighouden.


Temeer daar onze straat volledig openligt, en wij onze huisvuilzakken maar mogen buiten zetten om 6.00 uur 's ochtends.


Want er is strenge controle, via politie .


Ze halen de zakken op en doorzoeken ze op adressen enz.


gezien al die verkeerde brieven , en de zakken die toch's avonds worden buitengezet , hebben hier al veel mensen een fikse


boete  gekregen tot  250 euro.


 


Gewoon omdat die verkeerd geleverde  post weggesmeten wordt , met alle gevolgen vandien.


Vele groeten marina

Bericht 22 van 23
laatste antwoord

Re: Verdwijnen van post

jij lijkt wel in m'n straat te wonen, Marina,


in onze straat, Oostende, Koningsstraat ligt de straat open, huisvuilzakken worden op een hoop gegooid op de hoek, mensen krijgen hier ook inderdaad boetes, huisvuil staat al van de zondagmiddag buiten, geloof het of niet, in onze bus regelmatig verkeerde brieven, vandaag nog met de postbode een verkeerde meegegeven, ik verzin het echt niet, maar ik stop een verkeerd geleverde brief altijd terug in de postbus of geef het de postbode mee, helaas zijn er mensen die het gewoon weggooien inderddaad in de vuilniszak.


 


postbodes zeggen dan dat de werkdruk te hoog is maar dat zal niet aan de onze gelegen hebben die een liefje op z'n ronde wonen heeft en die bij de kruidenier een druppel gaat drinken en hier en daar nog er eentje meepikt.  Heb hier niets op tegen maar ik vraag alleen de post op een correcte manier te bezorgen.  Wij hebben ook alle 5 minuten een andere postbode, hoe kan zo'n man/vrouw dan goed z'n klanten weten wonen. ....  enfin .... genoeg geklaagd weeral.

Bericht 23 van 23
laatste antwoord