annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ben ik verplicht om verzendkorting te geven als een zelfde persoon meerdere items koopt?

Ben ik verplicht om verzendkortingen te geven als iemand meerdere items koopt alhoewel dit niet vermeld staat in het zoekertje?

Als ik dit niet vermeld dacht ik dat ik dat niet verplicht ben.

Deze persoon had vier items gekocht en ik heb dan de verzendkosten en had 24 euro verzendkosten voor vier BU setten. IkHoe vroeg om maar één keer verzendkosten te betalen maar vermits het naar het buitenland was heb ik gezegd dat dit niet kan, kwestie van gewicht en ik ging ze dan aangetekend versturen kwestie van veilig te zijn dat ze aankomen. Ik heb hem toen gezegd om maar twee van de vier keer verzendkosten te betalen en heb alles aangetekend verstuurd. Dit koste mij 15 euro die aangetekende verzending en hij had er maar 12 moeten betalen. Nu krijg ik verdorie slechte feedback van hem over die verzendkosten. 

Kan ik hier iets aan veranderen?

Alvast bedankt.

 

mvg Luc

Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Re: ben ik verplicht om verzendkorting te geven als een zelfde persoon meerdere items koopt?

Hallo Luc,

Ik heb dit nu op dit ogenblik ook voor. De kopers mailen mij en laten mij weten wat ZIJ beslissen om te betalen als verzendingskost. Bij mij staat er bij alles 6,95 eur verzendingskosten. Als ze meerdere stukken kopen betalen ze maar 1 keer 6,95 Eur. 

Maar dan beslissen ze soms om maar 2,31 eur te betalen en moet ik het in een enveloppe versturen.....

 

Ik voel me soms genoodzaakt omdat ik ook geen slechte feedback wil krijgen, maar kan jij me laten weten waar ik dan kan aanvragen om zo'n feedback te melden en te laten verwijderen.

 

Mvg,

Evi

Bericht 11 van 12
laatste antwoord

Re: ben ik verplicht om verzendkorting te geven als een zelfde persoon meerdere items koopt?

Je kan dit niet via ebay zelf laten verwijderen die negatieve feedback hierover.

Je kan enkle een verzoek aan de koper indienen om de negatieve feedback te laten omzetten in positieve maar de koper beslist hier dan over.

Mijn koper heeft het uiteindelijk gedaan maar het heeft wel veel heen en weer gemaild moeten worden.

Als je nog eens iets verkoopt moet je er duidelijk bij zetten dat de verzendkost een vaste prijs is en niet kan over gediscussieerd worden om zulke problemen te vermijden.

Bericht 12 van 12
laatste antwoord