annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

negative feedback wegens verzendkosten ???

Ik heb heden een negatieve feedback gekregen omdat de persoon denkt teveel betaald te hebben. Dat is niet zo ... Ik heb het aangekochte goed per aangetekende zending verstuurd naar het buitenland. Het bewijs heb ik. Echter ik heb op het pakket zegels geplakt tot een bedrag van 4,5 a 5 euro euro , daarenboven heeft de post nog een resterend bedrag van 2,60 euro bijgerekend + het verpakkingsmateriaal. Kan de negative feedback verwijderd worden, dat lijkt me toch het logische of geldt dit ook tot kopersbescherming !! Dirk
Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

negative feedback wegens verzendkosten ???

Probeer in overleg te gaan met je koper en indien hij bereid is tot inschikkelijkheid, kan je hem steeds voorstellen de feedback te wijzigen.

Zie hiervoor volgende link:
http://pages.benl.ebay.be/help/feedback/revision-request.html


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 10
laatste antwoord

negative feedback wegens verzendkosten ???

quasi9522
Community-lid
5€+2,6€ =7,6€

gevraagt : 8,95€

de koper zal mischien 1,35€ te veel vinden voor de verpakking van een munt ?
Overleg even met hem ?
Bericht 3 van 10
laatste antwoord

negative feedback wegens verzendkosten ???

Aangetekende verzending is volgens mij steeds een supplement van 4,60 euro,een aantekentaks van 2,60 euro dateert van de prehistorie.
Bericht 4 van 10
laatste antwoord

negative feedback wegens verzendkosten ???

Verzending naar Frankrijk: 2,70 euro + aangetekende zending 4,60 euro. Dit maakt een totaalprijs die benadert wat salareli aangeeft betaald te hebben hé?

Blijft het feit dat 7,3 euro nog een stuk verwijderd ligt van de aangerekende 8,95 euro maar ja, een enveloppeke kopen bij de post voor de verzending kost al gauw 1,30 euro...
Er zijn echter veel goedkopere alternatieven op de markt. Zeker voor iemand die vrij regelmatig verzendingen doet, is het aangeraden om toch eens wat speurwerk te doen.
Bvb: Bubbel enveloppen
Hier heb je er al 200 voor de prijs van 24,20 !!!


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 10
laatste antwoord

negative feedback wegens verzendkosten ???

Een zakelijk verkoper moet bij de 7,3 eur btw bijtellen : totaal 8,83 eur, wat dus de omslag al heel wat goedkoper maakt...





Bericht 6 van 10
laatste antwoord

negative feedback wegens verzendkosten ???

Ik begrijp jullie reactie allemaal wel, maar dikwijls koop ik ook aan en de verzendingskosten liggen ook wat hoger dan normaal. Ten eerst de zendingsverpakking kost ook geld en inderdaad ik moet er ook de BTW op verekenen. Het gaat hier wel degelijk om een gouden munt, hij heeft ze in goede orde ontvangen. Als dit allemaal zo te werk gaat kan je er nog aan toedragen ook, commisie ebay - paypal en dan nog eens in de verzending, wat nog ??? Nog nooit heb hierin klachten van gehad, de post is extreem duur dat weten we allemaal , moeten wij hierom het slachtoffer van zijn ? Je kan een negatieve geven voor de kleinste details, dat is ongehoord. Ik ben eerlijk en geef de mesen waar voor hun geld, mocht ik een gewone zending verstuurd hebben dan had deze persoon recht van klagen, maar het was aangetekend !!!
Bericht 7 van 10
laatste antwoord

negative feedback wegens verzendkosten ???

quasi9522
Community-lid
De koper maakt natuurlijk ook een fout : De itembeschrijving is duidelijk ,ook verzendkosten...
Hij had itemprijs én verzendkosten gewoon moeten optellen en dan pas beslissen om te bieden/kopen.
Bericht 8 van 10
laatste antwoord

negative feedback wegens verzendkosten ???

OOk juist, ik heb gevraagd aan ebay de feedback te bekijken, maar ze blijven neutraal en gaan de feedback niet verwijderen . DIT IS BUITEN HET EBAY - BELEID. Ik heb toch voldoende bewijzen !!!!
Bericht 9 van 10
laatste antwoord

negative feedback wegens verzendkosten ???

sony-san
Community-lid

hmmm ja jij heb bewijzen... mensen moeten stoppen met verkoop van "kleine dingen" dat brengt niets op dan misere.. en voor deze eene negative,ja dat is PECH.. probleem is dat kopers voledig beschermd zijn en verkopers NIET... zoals verkoper heb jij zelfs recht niet meer om negative te geven.!! en dat vind ik pas negatiev..!! dus spring erover en rij voort of "weg"..mvg van verkoper met zelfde probleem..mvg

Bericht 10 van 10
laatste antwoord