annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

belastingcontroles op internet verkopers

Heden belasting en btw controle gehad.

alles in orde buiten een paar minpuntjes voor verkoop in tweedehandswinkels.

Opgelet !!!!!!! ER IS EEN GROOTSCHEEPSE CONTROLE GAANDE INZAKE INTERNET VERKOOP.eBAY IS DE PROEF ?door zijn klaarheid inzake wettelijke verkopen en de feedback commentaren kan/is men bezig de controle te verfijnen naar andere verkoopsites toe.Ze weten alles,diverse nicknamen,omzetten, enz...Ook de linken naar kopers word onder de loep gehouden.Grote zwartverkopers kunnen best inbinden.1 officiele nicknaam en  diverse nicknamen(zwartverkoop) gelinkt aan familieleden  helpen niet.Ook in tweedehandswinkels worden de veel inbrengers geviseerd.

Bericht 1 van 63
laatste antwoord
62 ANTWOORDEN 62

belastingcontroles op internet verkopers

Kontrole is voorbij 2(dagen)

Hebben halve dag uitleg over ebay gevraagd werking verkoopsmanager ed.

Ze zien ook naar de feedback commentaren.

Kapaza en 2 de hands moeilijker te onderzoeken,voorlopig enkele hiervan(veelverkopers.)

 

BIJverdienste is ook aan te geven aan de belastingen alhoewel in sommige gevallen deze btw vrijgesteld is

Bericht 31 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

k**t*
Community-lid

hallo heb je soms iets tegen mij?

Bericht 32 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

k**t*
Community-lid

HALLO ben duitstalig,zou me spijten,dat ik franstalig was. E r staat toch overal een komma tussen?Echt kan je dit niet lezen?Ik kap ermee,gedaan.alle dubbels worden op veiling verkocht,en moet ik zoveel niet betalen.Ik  weet 1 ding,die heb ik in mijn handen,en ebay niets.simpel. mijn hobby ,gaan ze niet afnemen.veel verkoopsgenot nog verder.Wat doen ze voor jullie,UNIZO,niets man,denk aan de komende verkiezingen.

Bericht 33 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

aha, dat verklaard het één en ander.

 

proficiat dat je toch een poging doet om nederlands te schrijven maar het blijft uiteraard moeilijk lezen wat je schrijft, het is je zinsbouw die wat moeilijk ligt.

 

maar goed, dit is GEEN verwijt, integendeel, waren er maar meer "anderstaligen" die de moeite deden om het te proberen.

 

schrijf maar lustig verder, we geraken er wel uit.

 

,-)

 

 

Bericht 34 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

Als je winst maakt en je verkoopt, moet men maar BTW en belasting betalen zoals wij allemaal.

 

Als iedereen betaalt zoals het moet zou iedereen ook minder moeten betalen,

 

We zien wel, we hebben nu contact met Mr. Crombez en gaan binnenkort een afpraak hebben op zijn dienst om te gaan uitleggen waar ze moeten zoeken en waar ze o moeten letten

 

We kunnnen hen nog veel bijleren.

 

Ze hebben bij ons vorig jaar een zware controle gedaan, alles met onze privé rekeningen erbij verschillende jaren terug.

 

We hebben alles mogen uitlegen ook alle transacties met Visa enzovoort van onze privé rekening

 

Maar we waren in orde en hadden dus ook niks te vrezen.

 

Maar ze controleren op de verkeerde plaatsen en dit gaan we hen nu uitlggen in Brussel..

Bericht 35 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

Zo, controle is ook bij mij probleemloos voorbij.

Het waren trouwens dezelfde mensen die bij Antique-secondhandshop waren geweest.

O ja, ter info: zij lezen de postings op de fora ook ... :^O




Bericht 36 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

O ja, ter info: zij lezen de postings op de fora ook ... :^O

Wees daar maar zeker van, dat had ik hier al eerder gezegd... de bijzondere belastingsinspectie werkt met "mistery-shoppers", mensen in dienst bij de belasting die op de koopsite's accounts maken en zich er voordoen als koper... het gebeurt zelfs dat ze daadwerkelijk ook aankopen verrichten bij "verdachte" accounts om zo de ID van de verkoper te achterhalen zodat die kan gecontroleerd worden. En er zijn zo al verschillende "particuliere" (zwart)-verkopers door de mand gevallen hoor!

Bericht 37 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

HHAHAHAHA.

 

Voor mij geen probleem,Ik vond ze aangenaam proffesioneel met een menselijk gevoel,Ze mochten onze koffie toch.Ik zal ze zelf nog wel kontakteren als ik van iets niet zeker ben.Ben er zeker van dat ik korrekt geinstrueerd word.

 

 

Bericht 38 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

Zo is het inderdaad antique, eens ze doorhebben dat je het "spel" fair speelt, dan krijg je inderdaad te maken met een menselijke houding en zijn ze bereid je te verder te helpen met vragen.

 

Zo mocht ik het ook bij vorige controles zelf ook ervaren. 3 controles over 6 boekjaren had ik reeds en telkens door andere mensen en telkens had ik achteraf een goed gevoel.

Het blijft echter belangrijk om alles op een rijtje te houden en ervoor te zorgen dat je boekhouding klopt hé?




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 39 van 63
laatste antwoord

belastingcontroles op internet verkopers

HHAHAHAHA.

 

Voor mij geen probleem,Ik vond ze aangenaam proffesioneel met een menselijk gevoel,Ze mochten onze koffie toch.Ik zal ze zelf nog wel kontakteren als ik van iets niet zeker ben.Ben er zeker van dat ik korrekt geinstrueerd word.

Die controleurs zijn ook maar gewoon mensen die hun job doen, dat zijn geen boemannen, enig verschil: ze hebben snel door als je iets te verbergen hebt en dan kunnen ze wel eens heel vervelend worden. Wie recht in zijn schoenen staat, heeft niks te vrezen en wordt op een normale menselijke manier behandeld.

Bericht 40 van 63
laatste antwoord