annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vertaaldraadje: Frans

In dit draadje kunnen jullie elkaar helpen met vertalingen van en naar het FRANS.

Om dit draadje nuttig en bruikbaar te houden voor iedereen die een vertaling nodig heeft, zou ik jullie willen vragen om conversaties die niet rechtstreeks verband houden met een vertaling op een ander draadje te voeren. Anders zie ik mij genoodzaakt om dit draadje weer los te koppelen.

Het bericht is aangepast door: Arwyn
Bericht 1 van 844
laatste antwoord
843 ANTWOORDEN 843

Hallo graag vertalen aub

Ik heb zelf de verzendkosten van 2.50 euro ingevuld,dit omdat ik geen reactie krijg op mijn vragen,je rekeningnummer heb ik ontertussen gevonden.
Laat je mij weten of dit goed is voor ik de betaling doe?
bedankt
Bericht 251 van 844
laatste antwoord

J'ai ajouté les frais d'envoi de 2,50 euro, car je ne reçoit pas de réponse aux questions.J'ai trouvé votre no de compte bancaire, veuillez me confirmer votre accord avant mon payement.
merci .

ai , al mijn 90 dagen aanbiedingen zijn afgelopen ?? veel werk aan de winkel
Bericht 252 van 844
laatste antwoord

Hallo disc en C°:-)

@ joris: pour que tous les autres ebayeurs.;

@ marmanneke: ...je ne reçois de réponse à mes questions...
@ disc: slaap je nooit misschien????:|;-) Photobucket - Video and Image Hosting

DEADLINE...100.000!! 31-12-2006 om 23:59u

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 253 van 844
laatste antwoord

slaap je nooit misschien???

tochwel 's nachts :-x .

Bericht 254 van 844
laatste antwoord

Ben net op Ebay gearriveerd , te weinig tijd gehad . Hier het objectnr : 320048728767 . Die ronde biervatjes worden niet meer gemaakt denk ik , klopt dat ? Sinds enkele maanden zie je enkel hypermoderne vierkante biervatjes met pomp en al bij ipv de traditionele ronde .
Bericht 255 van 844
laatste antwoord

Die vraagsteller moest dus duidelijk een vol vat hebben en heeft het niet zo begrepen dat het om decor materiaal betreft.de kop die hij heeft past niet op dit model ...?:| .

Bericht 256 van 844
laatste antwoord

graag vertalen aub BEDANKT
Hallo
Met deze wil ik van de koop afzien.
Ik heb je 2 maal om rekeningnummer + verzendkosten gevraagd,geen antwoord gekregen,eindelijk heb ik je rekeningnummer gevonden en heb ik je een emailtje gestuurd of de verzendkosten goed waren (2.50 euro),geen antwoord gekregen.
Ik heb gevraagd aan ebay wat ik moet doen en ze hebben me aangeraden om nogmaals je gegevens te vragen (wat ik ook gedaan heb)of van de koop af te zien.Wat ik met deze ook doe.
Negatieve feedback volgt zeker omdat ik het object gewonnen heb voor 1 euro op 16/11/2006 te 18.18 uur en je het waarschijnlijk niet hoog genoeg vond heb je het terug te koop gezet op 16/11/2006 te 19.15 uur voor 3 dagen waar je dan een bod hebt gekregen van 2.50 euro .
Als ik je een raad mag geven zet je startbod op de prijs wat je er voor wil hebben dan moet je deze louche praktijken niet doen.
Dit is een slechte start
Bericht 257 van 844
laatste antwoord

omaboubou is haar platen aan het beluisteren :^O (ander draadje)
@marmanneke: heb onderaan wat aangepast in de zin dat de verkoper leert beseffen dat omzeiling van aanbiedingskosten niet is toegestaan op ebay en heb dit dus geschreven en een link toegevoegd 😉

Bonjour,
Ce message pour vous annoncer que je désire annuler mon achat.
J'ai envoyés plusieurs messages (e-mails) pour conclure cette vente mais sans réponse de votre part.

Le service litiges d'ebay m'a conseillé de renoncer à cette transaction, que je fait dès ce moment.

Une évaluation négative suivra car j'ai gagné l'enchère pour 1 euro le 16 novembre à 18:18 h et vous avez remis cet objet en enchère pour seulement 3 jours à 19:15 h et obtenus une vente pour 2,50 euro.

Un bon conseil de ma part ; démarer vos enchères au prix minimum voulu car il est interdit dans les règles d'ebay de pratiquer ce que vous venez de faire ( lien si-dessous )

http://pages.befr.ebay.be/help/policies/seller-solicitation.html .

Bericht 258 van 844
laatste antwoord

oke bedankt disc-store ben benieuwd wat hij gaat antwoorden op mijn negatieve feedback of dat ik er ook ene krijg:-(
Bericht 259 van 844
laatste antwoord

@ marmanneke: soory: disc heeft gelijk....en beeek ik doe da niet graag!:-(

@ disc: in plaats van te lachen kan je mij niet komen helpen???X-( Photobucket - Video and Image Hosting

DEADLINE...100.000!! 31-12-2006 om 23:59u

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 260 van 844
laatste antwoord