In dit draadje kunnen jullie elkaar helpen met vertalingen van en naar het FRANS.
Om dit draadje nuttig en bruikbaar te houden voor iedereen die een vertaling nodig heeft, zou ik jullie willen vragen om conversaties die niet rechtstreeks verband houden met een vertaling op een ander draadje te voeren. Anders zie ik mij genoodzaakt om dit draadje weer los te koppelen.
Wie kan dit voor me vertalen? Een 0-feedbacker die me in't geschillenpaneel aan het lijntje probeert te houden, beweerde dat er werken waren in zijn postkantoor en daardoor niet kon betalen :s
bonjour désolé mais on ma sprimé mon compts a cause d'un con docn mes achat ne peuvent plus ce faire
Ik begrijp iets van iets mis met zijn rekening waardoor zijn aankopen niet meer kunnen doorgaan, maar wat precies mis is, dat mis ik...
@Euro
wou er nog even bij vermelden dat het zinneke vol fouten stond :_|
Daarom zult ge het niet begrepen hebben;-)
Die "con" is de onnozelaar;-)
Maar ge hebt natuurlijk andere beslommeringen...Waarvoor proficiat:-D
Spijtig dat we niet meer op jou kunnen stemmen.Ge zou een formidabele Moderator zijn:-)
@ Disc
Was weeral te laat voor het vertaalwerk!!
Het was natuurlijk spannend gisterenavond;-)
Waar zijn uw stemmen? en ... hebt gij geen ambitie ?:|
Fl:-x
Das toeval hé maar op woensdag kom ik altijd laat thuis door vrijwilligerswerk in onze turnclub én ik heb een mailmelder zodat ik bijna altijd zie (een eendje dat bovenop alle eventueel geopende schermen zichtbaar is) en/of hoor wanneer er nieuwe mails zijn.:-p
Over wat ging dat stemmen weeral ? zal eens moeten zoeken in de draadjes?:|
.