en daar moet ik al die moeite voor doen
kunnen ze nu ni bieden daar dient ebay toch voor
onozelaren
bonjour,vos 3 lots m'intéresse mais je ne pourrai pas etre là pour la fin des enchères,si vous pouviez me les laissé au prix actuel je vous ferai un virement banquaire mais pour cela il me faudrat vos coordonnées banquaire contactez --------- qui vous rassurera à ce sujet merci et à+ mon tél
Ja, maar het zijn toch klanten, uit ervaring weet ik dat je soms enorm veel moeite moet doen om een kleintje te verkopen, en soms moet je bijna niets doen - kijk maar naar de objecten die ik verkoop, allemaal tussen de 1 en de 5 euros !
Hallo, de drie loten die u aanbiedt interesseren mij, maar ik zal afwezig zijn op het moment dat de biedingen aflopen, indien u ze mij aan de huidige prijs kunt laten, dan betaal ik ze per overschrijving, daarvoor heb ik je bankgegevens nodig, contacteer mij, dit zal u gerust stellen - hierbij mijn telefoon
Antwoord op de cheques: in Frankrijk worden die nog steeds gebruikt, het is de enige Europese land die naar mijn weten ze aanhoudt voor partikulieren - temeer dat ze geen "MC code" hebben ter dekking ervan ! Maar ja, zo is dat. Ikzelf heb in Frankrijk gewoond, vandaar dat ik nog steeds cheques kan ontvangen, ik heb daar nog een bankrekening die daarvoor dient. Cheques zijn in Frankrijk gratis, overschrijvingen niet - en ze kosten vrij duur !
Voor wat betreft de vraag, zou u misschien kunnen aanraden om een maximum prijs te bieden ?
Peut-être pourriez-vous enchérir au prix maximum que vous désirez payer, si les enchères ne l'atteignent pas, vous aurez les objets au prix du meilleur enchérisseur, si quelqu'un surenchérit, vous ne remporterez bien sûr pas les objets
En nog: ik ben zelf Française, en ik zie met veel teleurstelling dat de grammatica door mijn landgenoten minder en minder wordt gerespecteerd ! De Franse tekst zit boordevol fouten !