annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vertaaldraadje: Frans

In dit draadje kunnen jullie elkaar helpen met vertalingen van en naar het FRANS.

Om dit draadje nuttig en bruikbaar te houden voor iedereen die een vertaling nodig heeft, zou ik jullie willen vragen om conversaties die niet rechtstreeks verband houden met een vertaling op een ander draadje te voeren. Anders zie ik mij genoodzaakt om dit draadje weer los te koppelen.

Het bericht is aangepast door: Arwyn
Bericht 1 van 844
laatste antwoord
843 ANTWOORDEN 843

Bedankt weer voor de turbovertaling. Ik ben blij dat dit draadje er is. Dus dit geld voor iedereen die meehelpt met de vertaling. Bedankt allemaal. Jacqueline.
Bericht 721 van 844
laatste antwoord

Weer een antwoord in het frans ontvangen. Graag even hulp voor de vertaling.

Bonjour,je suis aller aujourd'hui à ma banque et le numero que j'ai reçu par ebay (********)semble pas valable,je n'ai pas reçu de numero de compte par email,pouvez vous me donner vos coordonnees par email via ebay;merci
Bericht 722 van 844
laatste antwoord

"hallo ik ben vandaag naar mijn bank geweest en de rekeningn° die ik via ebay gekregen heb (*******) was niet geldig, ik heb geen rekeningn° via mail ontvangen: kan je mij je gegevens via een mail maar via ebay geven? Bedankt"

Graag gedaan :-)

Photobucket
Ik mis mijn oude ebay: die feedback berekening is niet eerlijk...

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 723 van 844
laatste antwoord

Hallo omaboubou, je hebt me alweer uit de brand geholpen.
Hier mijn antwoord weer. Sorry hoor, ik baal echt dat ik geen frans spreek.

Ik snap er niets van dat u mijn email niet ontvangt, dus stuur ik u nu mijn gegevens via ebay zodat we zeker zijn dat het lukt. Vreemd dat de bank mijn rekeningnummer niet herkent, ik ontvang altijd mijn ebaybetalingen op dat rekeningnummer. Maar geen zorgen, ik stuur u wel het rekeningnummer van de fortisbank en dan zou het in moeten lukken vermoedelijk. Bij deze mijn gegevens:

Bedankt en een fijn weekend.
Bericht 724 van 844
laatste antwoord

Boe ik kon hier niet raken deze morgen 😞

"Je ne comprends vraiment pas que vous n'ayez pas reçu mon mail donc je vous envoie mes coordonnées via ebay, nous serons certains que ce sera en ordre. Bizarre que la banque ne reconnaisse pas mon n° de compte, je recois toujours les payements d'ebayeurs sur ce compte. Aucun problème, je vous donne le n° de compte de fortis et j'espère que cette fois sera la bonne. Mes coordonnées: "

Graag gedaan hoor!:-)

Photobucket

Photobucket

Bericht 725 van 844
laatste antwoord

Boe ik kon hier niet raken deze morgen 😞

"Je ne comprends vraiment pas que vous n'ayez pas reçu mon mail donc je vous envoie mes coordonnées via ebay, nous serons certains que ce sera en ordre. Bizarre que la banque ne reconnaisse pas mon n° de compte, je recois toujours les payements d'ebayeurs sur ce compte. Aucun problème, je vous donne le n° de compte de fortis et j'espère que cette fois sera la bonne. Mes coordonnées: "

Graag gedaan hoor!:-)

En nu heb ik geen toestemming om hier te posten!!! X-( Foei ebay!!!

Photobucket

Photobucket

Bericht 726 van 844
laatste antwoord

:_| het is weer vrijdag zie ik!!!

Photobucket

Photobucket

Bericht 727 van 844
laatste antwoord

Bedankt weer oma. Nu kan het niet meer fout...hoop ik.

Ben blij dat het vrijdag is 😉 eindelijk weekend.B-)
Jacqueline.
Bericht 728 van 844
laatste antwoord

Hallo, kan iemand dit even vertalen aub. Volgens mij staat er of ik de betaling heb ontvangen en het pakket al heb opgestuurd.
Bedankt.

Bonjour,avez vous reçu le payement et envoyer le colis ?

Als dit juist is zou ik graag antwoorden:

Dank u voor de betaling, woensdag stond het nog niet op mijn rekening en ik ben 2 dagen afwezig geweest. Omdat ik op die rekening niet via internet kan kijken moet ik er speciaal voor naar de bank. Aankomende week stuur ik u zeker het pakket toe.
Bedankt.
Met vriendelijke groet,
Bericht 729 van 844
laatste antwoord

"Dag, heb je de betaling ontvangen en het pakket verzonden?"

"Merci pour le paiement, mercredi il n'était pas encore sur mon compte et j'ai été 2 jours absente ensuite. Comme je n'ai pas la possibilité de contrôler mes paiements via internet je dois aller spécialement à la banque. Je vous enverrai le paquet la semaine prochaine sans faute. Merci.
Bonne fin de soirée,...."

Zo Jacqueline, vanaf morgen ben ikweg voor een weekje maar ik ben zeker dat je hulp zal krijgen als het nodig zou zijn. :-)

Photobucket

Photobucket

Bericht 730 van 844
laatste antwoord