annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoge verzendingskosten

Ik vind dat de verzendingskosten soms toch wel hoog oplopen. Moet nu 9 euro betalen voor een zending (binnen belgie) voor een gewone brief, kostprijs 5.28 euro. De verkoper hierover aanspreken lukt ook al niet, die blijft koppig bij zijn standpunt !
Zijn er nog kopers die hiermee ervaring hebben ?
Bericht 1 van 60
laatste antwoord
59 ANTWOORDEN 59

hoge verzendingskosten

@ johan
Ik heb via mail een klacht ingediend, via fax een melding van laster en/of eerroof, en ook uiteraard per post.
Verwacht wel geen reactie hoor.
Ik zou wel tevreden zijn moesten ze de verkoper eens op de vingers tikken, en de feedback verwijderen. Maar ja, wat moet je verwachten als je het aantal feedbacks vergelijkt ? ? ?
mvg
Bericht 51 van 60
laatste antwoord

hoge verzendingskosten

Iets dat ik niet verwacht had !
Krijg daar juist een mail van ebay waarin zij bevestigen de feedback te zullen verwijderen.
Kan wel 48 uur duren, heb het nog niet bekeken.
Dit ter info !
Bericht 52 van 60
laatste antwoord

hoge verzendingskosten

Is dat normaal dat een aangetekende verzending vanuit frankrijk 12 euro kost ? het is maar voor 1 cd de cd zelf kosten al 21 euro.:-(
Bericht 53 van 60
laatste antwoord

hoge verzendingskosten

Oeps moest duitsland zijn. Ik betaal soms maar 4 euro ook vanuit duitsland
Bericht 54 van 60
laatste antwoord

hoge verzendingskosten

Weer een die de prijs opdrijft via de verzendingskosten !
Bericht 55 van 60
laatste antwoord

hoge verzendingskosten

- 21 euro is vrij normaal wanneer het om een verzekerde, traceerbare zending vanuit Duitsland. Dit is in Duitsland bekend onder de naam 'Pakket-Sendung'
- 4 euro betaal je als het om een eenvoudige Briefformaat-verzending gaat,

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 56 van 60
laatste antwoord

hoge verzendingskosten

@ hetzijspoor : ik denk dat je 12,00 euro bedoeld ipv 21,00 euro. Dit lijkt me nogal veel voor een CD.
Ik heb ooit eens een cd aangetekend toegekregen vanuit Duitsland, heb toen 8,00 euro betaald.

Volgende tekst komt van een DISCOGS verkoper, tarieven gelden voor verzending vanuit Mannheim -Duitsland:

CD

Germany

Brief: 2,50 € (1-4 CD’s /unversichert)
Zustellung mit GLS 5,00 € (1- xx CD’s /versichert)

EU (EUROPE)
1-3 CD 5,00 € (uninsured, if you want a insurance by registered mail add 2 €)
4 – 9 CD’s 8,00 € (uninsured, if you want a insurance by registered mail add 2 €)
10 – 15 CD’s 14 € (uninsured, if you want a insurance by registered mail add 2 €)
Bericht 57 van 60
laatste antwoord

hoge verzendingskosten

Nee hoor, ik bedoel zeker geen 12 euro. Kijk trouwens maar eens op ebay.de. Een groot gedeelte van de internationale zendingen worden via 'Paket' verzonden en dit kost in het postkantoor 17 euro.
Waar de 4 exra euro's vandaan komen, is nog een vraag natuurlijk.

Het kan inderdaad iets goedkoper maar dan koop je bij een zelfstandige die een grotere verzendomzet draait en speciale posttarieven geniet of je verkoper gebruikt een andere verzendwijze: brief + aangetekend en dan kost het inderdaad rond de 8 euro.

Vraag is echter of aangetekende zendingen gelden als bewijsmateriaal in Duitsland indien er betaald wordt via Paypal.

Bericht 58 van 60
laatste antwoord

hoge verzendingskosten

Ik bedoelde dus inderdaad 12 euro voor verzending. Hij verstuurd het pakket via Hermes Paket International.
Maar het lijkt me wel en heel duur.8 euro lijkt me en redelijke prijs al liggen de prijzen mischien heel wat hoger in duitsland voor verzekerde verzending. Ik weet het niet.

Al zal ik de volgende keer wat beter uit mijn doppe kijken voor ik iets koop. Mischien denk je wel eigen schuld dikke bult. Maar hij was dan ook de enigste die de cd in de aanbieding had.

Als de cd heel netjes aankomt zonder blutsen of krassen en het is maar 1 keer dan is het goed. Dan kan ik me daar wel bij neerleggen.
Bericht 59 van 60
laatste antwoord

hoge verzendingskosten

Hierbij de prijzen voor de verzending:

https://privatpaketservice.hlg.de/wps/portal/PRIPS_DEU/PREISE
Bericht 60 van 60
laatste antwoord