annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper geeft me negatieve feedback en wil object niet terugsturen.

Ik heb een oud voetbalticket verkocht op ebay. Het ging om een ticket van Real Madrid-Sturm Graz. Bij Spaanse tickets is het normaal dat de inkt op die tickets stillekes aan vervaagd. Ik heb het kunnen verkopen, heb de betaling ontvangen en de koper heeft het object ontvangen.

Hij is er niet tevreden over omdat hij het niet leesbaas vindt. Dat is natuurlijk zijn goed recht, en dan geldt natuurlijk 'niet tevreden, geld terug'. Ik vraag hem dus om mij het ticket terug te sturen, waarna ik hem het bedrag zal terugbetalen.

Hij wil van geen terugsturen weten, en heeft me meteen een negatieve feedback gegeven. Daarin staat dat ik hem een stuk papier heb verkocht (terwijl het echt wel een ticket is van die wedstrijd, waarop de tekst door de tijd wat is vervaagd) en dat ik een bedrieger ben.

Wat kan ik als verkoper doen?
Als ik probeer te reageren op deze negatieve feedback, krijg ik telkens dat de pagina niet kan worden weergegeven.
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

geen zorgen in maken, feedback blijft toch staan of je nu terug betaald of niet.
Als hij dat terug wil sturen kost dat meer aan postkosten dan hij het betaalde, dus onhaalbaar voor de koper.
Als je ooit nog zo eentje hebt waarvan de inkt vervaagd is, is het misschien beter een foto bij de advertentie te zetten ?
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Als je ooit nog zo eentje hebt waarvan de inkt vervaagd is, is het misschien beter een foto bij de advertentie te zetten ?

En dat dan ook duidelijk vermelden in de omschrijving.

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Ik had er inderdaad beter een foto bij gezet. Voor die ene keer dat ik dat eens niet heb gedaan, maak ik dit mee.

Hoe komt het dat ik niet kan reageren op zijn feedback? Ik krijg steeds de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven..
Bericht 4 van 4
laatste antwoord