annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kosten Ebay Winkel Duurder!?!?

Goedendag,

Had een vraag ik verkoop langspeelplaten op Ebay, heb een Basiswinkel. als ik een item wil plaatsen op ebay Kaal zonder extra foto`s subtitels etc. Betaal ik 0.50 Dollar cent.
Vandaag heb ik op Koninginnedag 5 andere personen gesproken die allemaal maar 0.10 tot 0.15 cent betalen.
Hun hadden een grotere winkel, Dus geen basiswinkel.
Zit hierzo enig verschil in de prijs om te plaatsen basiswinkel of topwinkel? hun betalen dollar per maand kaal aan de winkel ik 10 dollar?

Tevens heb ik mijn items op " Good Till Cancelled " Staan moet ik dus na die 30 dagen opnieuw 0.50 dollar cent betalen? Zo ja dan is het toch echt niet meer te doen om te verkopen? Of omdat ik extra betaal voor plaatsingsklosten hoef ik niet elke maand opnieuw te betalen?

Hopelijk zijn er mensen die mij met dit probleem kennen helpen.

Alvast Zeer bedankt

Dennis
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Kosten Ebay Winkel Duurder!?!?

Indien je 10 euro betaalde voor je shop heb je geen .com-winkel maar wel een .nl winkel.

Je Turoblister kan je op eender welke site gebruiken, je hoeft die al evenmin te verwijderen.
Je dient eventueel enkel de Nederlandse site toe te voegen maar het is goed mogelijk dat je die ook al staan hebt in je TurobLister.

Je kan je aanbiedingen in je TL ook eenvoudig omzetten naar ebay.nl. Hierbij behou je dan al je beschrijvingen en zal je de algemene zaken wel dienen te wijzigen.
(De rubrieken, de prijs, de looptijd, verzending, etc)
Hou er wel rekening mee dat dit voor een dergelijke hoeveelheid aanbiedingen wel een huzarenwerkje is...
Je kan dit immers niet in bulk veranderen maar dient dit te doen artikel per artikel

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 11 van 11
laatste antwoord