annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

contact opnemen met ebay

heb een probleem met een verkoper en wil contact opnemen met ebay ,ben al halverwege geraakt maar ze vragen en blijven vragen tot je het antwoord niet meer weet ,dan moet je helemaal terug opnieuw beginnen heb al 4 pogingen ondernomen maar ze vinden telkens wel een vraag die ik moet opzoeken en weer alles helemaal opnieuw,zelfde met telefonish ,ze vragen het exacte tijdstip waarop je lid geworden bent ,dat vind ik niet ,dus contact opnemen met ebay is ontzettend moeilijk ,waarom?Mijn probleem is onbetaald object,maar ik heb 36 onbetaalde objecten ,moet ik die allemaal, een voor een aangeven??
groetjes Willy
Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

contact opnemen met ebay

Hoi ,of je nu veel of weinig emails stuurd ,een koper die niet wil betalen of niet wil reageren ,die betaald toch niet.Daar kan je totaal niets tegen doen,je moet dit maar aanvaarden!Ebay doet daar totaal niets aan,de koper die mij niet betaalde was 2 maanden later nog even veel aan het bieden en kopen.Dus geen enkele sanctie,als koper kan je doen wat je wil,als verkoper heb je geen enkele bescherming!Als je dit hebt meegemaakt weet je hoe machteloos je bent als verkoper ,je bent overgeleverd aan de goodwill van je bieders ,maar doe als verkoper zelf niets verkeerd want dan word je onmiddelijk afgestrafd,
groetjes Willy
Bericht 11 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

1) een koper die ondanks aantekeningen nog kan bieden bij andere verkopers? Ja, dit is perfect mogelijk maar dit ligt dan wel aan de verkopers die dergelijke mensen niet blokkeren hé?

2)Als je dit hebt meegemaakt...
Denk nu aub niet dat jij één van de toevallige verkopers bent die geconfronteerd worden met wanbetalers.
Iedere regelmatige verkoper heeft daar wel al eens last van.
De manier waarop je daarmee om gaat kan echter verschillend zijn...
Ik heb er maandelijks zeker 1 of meerdere maar maak me daar al lang niet druk meer in: 1 herinneringsmail, geschil opstarten, geschil afsluiten, verkoopskosten terugbetaald krijgen en daarmee is wat mij betreft de kous af.
Ik steek echt geen energie meer in het me druk maken om dergelijke mensen, ik heb daar trouwens echt de tijd niet voor...

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 12 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

Hoi zijspoor ,ik maak mij daar ook niet meer druk over ,het haalt toch niets uit!maar als het over 36 objecten gaat en een bedrag van 1200 euro mag Ebay volgens mij toch wel enige stappen ondernemen ,zoals bv. deze persoon zijn account afnemen!!!!
groetjes Willy
Bericht 13 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

Het gaat hier in feite over het probleem om ebay te contacteren ,heb je dit al eens geprobeerd?Hierboven geven ze een email adres ,dit heb ik al gebruikt ,antwoord krijg je niet!op een andere manier lukt het ook niet ,als je een probleem hebt is het onmogelijk om Ebay te contacteren ,daar gaat het hier om .Maar jij hebt blijkbaar je naam niet gestolen zijspoor ,
groetjes Willy
Bericht 14 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

Hahaha disneymeid, ik ben nieuw hier, ik wist niet veel. Iedereen maakt een fout. Dus kom aub niet praten met je ´sorry dat ik het zeg, maar jij bent een van die kopers die ebay helpen verkl*ten voor degene die het wel serieus nemen!' Ik weet nou ongeveer hoe het werkt.
En zoals Willy zegt een koper die niet wel reageren of betalen, dan niet toch. Het interesseert me trouwens geen flikker dat die andere mensen ook op het artikel hadden geboden.
Bericht 15 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

Of beter gezegt : Ik heb geen flikker te maken met die mensen die het volgens jou wel serieus nemen!
Bericht 16 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

ik ben nieuw hier, ik wist niet veel. Iedereen maakt een fout.

Nou, je domheid is nu eenmaal geen excuus. Nu ben je wel arrogant genoeg, maar gewoon even een kort berichtje aan de verkoper dat je een fout gemaakt hebt en het item niet wil, dat is teveel gevraagd, daar ben je niet stoer genoeg voor.
en dat je tijd en geldt kost aan een verkoper sta je ook niet bij stil, nogal egoïstisch. Was het even teveel gevraagd om voor je in het wild begint te bieden eerst even na te gaan hoe het werkt?
Bericht 17 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

Ik heb geen flikker te maken met die mensen die het volgens jou wel serieus nemen!

Toch wel, mevrouwtje, want je hebt die verkoper geld gekost. En tijd. Dus door jou domheid, hebben andere mensen kosten gehad.
Bericht 18 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

:-(Verleden week kocht ik 2 miniaturen (schilderijtjes) die ik zelf ging ophalen bij verkoper. Hij vraagt of ik ben geinterresseerd in nog een derde en ik koop dat voor 35 Euro. Na onderzoek blijkt het te gaan om een kopie(een gewone foto achter gebombeerd glas) Ik neem contact met verkoper en stel voor om het object op mijn kosten terug te sturen en vraag een terugbetaling. Hij weigert en wordt erg grof en onbeleefd aan de telefoon. Hij eist van mij een positieve feedback op Ebay en zou pas dan een terugbetaling overwegen.In geval ik een negatieve feedback zou geven(wat ik van plan ben)dreigt hij met de woorden:Ik zal je dan weten te vinden en je zal er spijt van krijgen!Wat doe ik in dit geval? Beschikt die man over mijn gegevens(adres)via Ebay?
Bericht 19 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

Als je met elkaar gehandeld hebt dan is het mogelijk om bij ebay de contaktgegevens op te vragen, het is wel zo dat de andere dan automatisch van ebay ook de gegevens van de tweede patij krijgt, zolang u dus geen mail in die zin ontvangt is er niets opgevraagd over u.

Die verkoper dient u natuurlijk niet te bedreigen maar als u ter plaatse bent gaan afhalen en het item meegenomen dan hebt u het eigenlijk goedgekeurd, het is de bedoeling om te controleren voordat u vertrekt.
In elk geval die mails van verkoper bijhouden en eventueel doorsturen naar ebay.

Photobucket

Photobucket

Bericht 20 van 23
laatste antwoord