annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop/biedgedrag veranderd !

Vergeleken met enkele jaren terug is het koop/biedgedrag bij kopers erg veranderd, ook bij mezelf als ik koop.

Wachten tot de laatste minuten om te bieden.

Op eigen aanbiedingen vaak 8 tot 15 en soms meer "volgers" zien en niemand die het eerste bod doet.

Verkopers die te laag gestart zijn halen hun object soms weg omdat ze schrik hebben dat hun object voor te weinig zal verkocht worden.

De kopers worden dus slimmer maar het betekent ook dat je als verkoper steeds het minimum moet starten om verkoop onder je gewilde prijs te hebben.

Zo zie je maar.

Zo maar eens eens .....

Johan
Bericht 1 van 79
laatste antwoord
78 ANTWOORDEN 78

Op vele punten heb je gelijk maar één ding heb ik nooit kunnen begrijpen...de grondbelasting!

Je werkt de helft van jouw leven om een stukje grond en een huis te bemachtigen. Doelstelling is natuurlijk om op pensioenleeftijd geen huishuur te moeten betalen en desondanks de mindere inkomsten toch dezelfde levensstandaard te behouden.

Het is dan dus Uw stukje grond en dan moet je daar grondbelasting gaan op betalen terwijl je bij de aankoop ook al allerlei belastingen hebt mogen betalen of dacht je dat de notariskosten allemaal voor de notaris zijn zak zijn?

Ik betaal op het mijne grondbelasting en dan nog eens polderbelasting, daarbovenop nog eens belasting voor de Isabellapolder en een soort van waterwegenbelasting (zal voor de grachten zijn zeker?). Tot overmaat van ramp mag ik dan nog eens alle jaren een kleine 1000€ ophoesten omdat ik zelfstandig ben....mag een zelfstandige dan niet in zijn huis wonen? het is hier toch geen fabriek!

Ik weet het, bij de aankoop van een huis heb je belastingsvermindering als je er zelf in woont. Maar die vermindering pakken ze dubbel terug via grondbelasting éénmaal het is afbetaald. En vanaf het eerste jaar dat de akte op mijn naam stond mocht ik al starten met allemaal die andere stomme belastingen te betalen. "Trop is trop" zou er enen zeggen!
Bericht 71 van 79
laatste antwoord

Zeer juist Ronny! Het fundamentele probleem is inderdaad dat de overheid steeds meer geld uit de mensen zuigt om het dan te verspillen. Door de bevolking op die manier financieel uit te kleden daalt de koopkracht, waardoor ook de economie langzaam maar zeker stilvalt. En dan weten ze niet vanwaar de crisis komt...

Nochtans wordt er hopen geld buiten gesmeten, bv. om muzikanten naar Afrika te sturen, om onze militairen te bewapenen voor vredesoperaties in laden waar we politiek noch geografisch ook maar iets mee te maken hebben, om gigantische sommen ontwikkelingshulp te geven aan Wallonië en elke andere economische woestijn die daarom vraagt, enz.

Als al dat geld nu eens zou gebruikt worden om al die domme belastingen die je opsomde uit de wereld te helpen, dan zou de bevolking ten minste de koopkracht hebben om de economie weer uit het slop te trekken. Eens met de opbrengsten van die groeiende economie dan de volledige schuldenberg is afbetaald, dan pas mag er weer geld naar liefdadigheid gaan.

Eigenlijk zouden alle politici eens hun zolder en kelder moeten leegmaken en alles op EBAY verkopen, ze zouden dan veel beter beseffen waar ze mee bezig zijn.
Bericht 72 van 79
laatste antwoord

Eigenlijk zouden alle politici eens hun zolder en kelder moeten leegmaken en alles op EBAY verkopen, ze zouden dan veel beter beseffen waar ze mee bezig zijn.

Met iets dat moeilijk is met al die controles op merknamen zoals Luis Vitton en al die andere; Er zal wel niks tussenzitten van de GB of Aldi denk ik.

En dan de verzendingskosten voor de Picaaso en Breughel schilderijen zal er ook niet om liegen.

Met de rest van Uw tekst in vorige posting kan ik niks anders doen dan instemmen.

Is Uw kieslijst al klaar?B-)
Bericht 73 van 79
laatste antwoord

een dictator heeft meestal geen kieslijst hé Ronny, die plegen meestal een coup

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 74 van 79
laatste antwoord

Is Uw kieslijst al klaar?

Wat bijvoorbeeld al zou kunnen helpen om te besparen is dat politici zouden beseffen dat de bevolking die vervelende gewoonte van hen om jaarlijks verkiezingen te organiseren die toch niets veranderen, echt spuugzat is.

Reken maar eens uit hoeveel het drukken van al die oproepingsbrieven en propaganda kost, het plaatsen en weer verwijderen van al die afschuwelijk lelijke aanplakborden, het opzetten en afregelen van al die stemcomputers, enz.

Als politici zich met dezelfde ijver eens zouden concentreren op het oplossen van structurele problemen, dan zou BHV al lang gesplitst zijn en zouden we nu al over de Lange Wapper kunnen rijden.
Bericht 75 van 79
laatste antwoord

Weeral twee correcte postings.

Artic moet je een adres voor kalasnikoffs, pikkelmitrailleurs, granaten, bommen, jeeps en tanks?

'T is de moment, het vreemdelingenlegioen zoekt werk voor zijn beginnelingen:^O
Bericht 76 van 79
laatste antwoord

Artic moet je een adres voor kalasnikoffs, pikkelmitrailleurs, granaten, bommen, jeeps en tanks?

Je vergeet dat ik in het Brusselse woon zeker? In Kuregem verkopen ze Kalasjnikovs op de straathoek zoals ze in Vlaanderen ijsjes en warme wafels verkopen. Granaten krijg je en elke Brusselse moskee overigens gratis mee na het volgen van een workshop "Jihad voor gevorderden".

Voor pikkelmitrailleurs ben ik wel op zoek naar een nieuw adres, want sinds de inval van de Amerikanen in Irak heb ik niets meer van mijn vorige, erg charismatische leverancier vernomen. Met bommen kan ik helaas weinig doen vermits enkel prins Filip boven Brussel mag vliegen in zijn helikopter. Alle Belgen zijn immers gelijk voor de wet, maar sommigen blijkbaar al iets gelijker dan anderen.

Voor tanks denk ik een goede leverancier gevonden te hebben: http://cgi.benl.ebay.be/EASY-MODEL-36209-1-72e-Ground-Armor-Tiger-1-/360208671410
Helaas zijn de tanks die hij verkoopt 72 keer te klein... In Brussel zou het overigens effectiever zijn om de waterkannonnen van de politie te vullen met varkensbloed, maar op dat plan zit ik nog te broeden.
Bericht 77 van 79
laatste antwoord

:^O:^O:^O

Koop die tank en zet hem in Uw tuin. Goed bemesten en water geven, mss. zal hij groeien!
Bericht 78 van 79
laatste antwoord

Koop die tank en zet hem in Uw tuin. Goed bemesten en water geven, mss. zal hij groeien!

Tegen dat ie groot is, zullen de camouflagekleuren er helaas al afgebladderd zijn door de zure regen vrees ik... Die verkoper heeft trouwens een bedenkelijke reputatie (doet geen enkele moeite om EBAY-kosten te omzeilen, wat ik zeer verdacht vind), vandaar mijn terughoudendheid om die tank aan te schaffen.

Ik realiseerde me trouwens net dat 13 juni het ideale moment is om een paar goede items te snipen op EBAY, vermits alle andere kopers dan in de stemhokjes zitten ]:)
Bericht 79 van 79
laatste antwoord