annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

DE POST ! duur en zeer onvoorzichtig !

Voor de zoveelste maal slaagt de post er in om een zeer goed ingepakt kader, 2 x bubbelplastiek + 2 x dik karton om zeker te zijn dat alles goed aankomt gebroken te doen aankomen.

Ik denk er geen rode glaasjes of breekbaar op te zetten want iemand die bij de post werkt verteld mij deze morgen dat er nu éénmaal mensen zijn, ook bij de post die het aantrekkelijk vinden om iets wat breekbaar is stuk te maken. Ongelofelijk eigenlijk ! Maar hoe dan ook word er gesmeten met de dozen en het moet vlug gaan .... volgens mij kan je ook vlug handelen en toch voorzichtig zijn.

Gelukkig heeft mijn koper me een positieve feedback gegeven maar hij schrijft er wel bij dat de verpakking slecht is. Wat definitie van slecht is, daar kan men natuurlijk over discussiëren, feit is dat alles wat glas betreft NIET veilig is voor de POST, zelfs al pak je het dubbel zo goed en voorzichtig in.

Spijtig.
Bericht 1 van 37
laatste antwoord
36 ANTWOORDEN 36

Re: DE POST ! duur en zeer onvoorzichtig !

En je hebt uiteindelijk niet gedaan wat er van je verwacht werd hé? Je hebt het onderstaande tekstje zowiezo al verwijderd.

Nu, zoals we je al kennen, vraag ik me af of je toch weer niet gaat proberen je gelijk te halen door gewoon niks te doen en hier wat blabla te verkopen hoor

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 31 van 37
laatste antwoord

Vooral duur tegenwoordig !

Een tankwagen die met verpakking 450 gram weegt, de klant wil track en trace verzenden.  Dus er zit maar 1 optie op:   15.50 euro  buurlanden, woont in Frankrijk.

Dit is dan de mail die je 's morgen op je boterham krijgt.

Bonjour,

bonsoir ,vpous etes fou 15 euros de frais divers ca va pas bien non?
A bientôt. Kalifornia21

Ik heb hem gemaild dat ik gemist ben, dat het 15.50 is.   ,-)

Bericht 32 van 37
laatste antwoord

hoe denken jullie ,dat de post werkt?denken jullie ,dat ze ieder kadertje of pakje 50 meter in container bestemde kantoren verder zachtjes gaan inleggen,of er nu breekbaar of niet op staat!forget it!i know it!

Bericht 33 van 37
laatste antwoord

zeer duur en onvoorzichtig,mij moet zeggen,heb er gewerkt 38 j,was mijn eigen zaken kwijt !!

Bericht 34 van 37
laatste antwoord

Die verzendingskosten lopen idd nagal de spuigaten uit... zeker nu er steeds meer en meer online (en per post) wordt gekocht en verstuurd, mss dat we binnenkort met de liberalisering van de post een prijzenslag krijgen??

Wat onvoorzichtigheid betreft... in de logistiek, of het nu de post, een koerierdienst of iets anders is, er zitten altijd van die flauwe grappenmakers tussen waar een sticker "breekbaar" werkt als een rode lap op een stier... hoe duidelijker er breekbaar staat vermeld, des te harder wordt er mee gesmeten, net zoals een vermelding "niet plooien"... breekbare zaken versturen blijft altijd een groot risico hoe of met wie je het ook verzend.

Bericht 35 van 37
laatste antwoord

Ik doe het nooit meer, "breekbaar" opzetten.  Ik pak het zeer goed in en voor de rest niets op het pakje.  Ik ken een gast die jobstudent was en hij verteld mij in de zomer als er een pakje was waar breekbaar op stond dat ze het naar elkaar gooiden als de opzichter er niet was, en dan eens luisteren of er niets gebroken was!   Je hebt dus overal klootzakjes van mensen en soms van diegenen die je het zou van denken, zoals die gast, netjes opgevoed maar op de werklvloer een varken eerste klas.

Bericht 36 van 37
laatste antwoord

Er is hier op Ebay iemand die allerlei glaswerk verkoopt, ondermeer labo-spullen... die mens weigerd resoluut die zaken te versturen, enkel ophalen... wil je toch persé dat het verzonden wordt, moet je hem eerst een schriftelijke en ondertekende verklaring opsturen dat de verzending gebeurt op eigen risico!

Ik geef die mens hier groot gelijk.

Bericht 37 van 37
laatste antwoord