op 11-05-2010 10:50
op 15-05-2010 20:14
op 07-03-2012 10:03
Vooral duur tegenwoordig !
Een tankwagen die met verpakking 450 gram weegt, de klant wil track en trace verzenden. Dus er zit maar 1 optie op: 15.50 euro buurlanden, woont in Frankrijk.
Dit is dan de mail die je 's morgen op je boterham krijgt.
Bonjour,
bonsoir ,vpous etes fou 15 euros de frais divers ca va pas bien non?
A bientôt. Kalifornia21
Ik heb hem gemaild dat ik gemist ben, dat het 15.50 is. ,-)
op 07-03-2012 10:30
hoe denken jullie ,dat de post werkt?denken jullie ,dat ze ieder kadertje of pakje 50 meter in container bestemde kantoren verder zachtjes gaan inleggen,of er nu breekbaar of niet op staat!forget it!i know it!
op 07-03-2012 10:31
zeer duur en onvoorzichtig,mij moet zeggen,heb er gewerkt 38 j,was mijn eigen zaken kwijt !!
op 07-03-2012 11:22
Die verzendingskosten lopen idd nagal de spuigaten uit... zeker nu er steeds meer en meer online (en per post) wordt gekocht en verstuurd, mss dat we binnenkort met de liberalisering van de post een prijzenslag krijgen??
Wat onvoorzichtigheid betreft... in de logistiek, of het nu de post, een koerierdienst of iets anders is, er zitten altijd van die flauwe grappenmakers tussen waar een sticker "breekbaar" werkt als een rode lap op een stier... hoe duidelijker er breekbaar staat vermeld, des te harder wordt er mee gesmeten, net zoals een vermelding "niet plooien"... breekbare zaken versturen blijft altijd een groot risico hoe of met wie je het ook verzend.
op 07-03-2012 13:47
Ik doe het nooit meer, "breekbaar" opzetten. Ik pak het zeer goed in en voor de rest niets op het pakje. Ik ken een gast die jobstudent was en hij verteld mij in de zomer als er een pakje was waar breekbaar op stond dat ze het naar elkaar gooiden als de opzichter er niet was, en dan eens luisteren of er niets gebroken was! Je hebt dus overal klootzakjes van mensen en soms van diegenen die je het zou van denken, zoals die gast, netjes opgevoed maar op de werklvloer een varken eerste klas.
op 08-03-2012 08:16
Er is hier op Ebay iemand die allerlei glaswerk verkoopt, ondermeer labo-spullen... die mens weigerd resoluut die zaken te versturen, enkel ophalen... wil je toch persé dat het verzonden wordt, moet je hem eerst een schriftelijke en ondertekende verklaring opsturen dat de verzending gebeurt op eigen risico!
Ik geef die mens hier groot gelijk.