annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

DSR-scores

Waarom kunnen wij als verkoper niet zien wie welke DSR-score gaf?
Het valt me op dat steeds weer kopers een 3 of 4 scoren bvb voor de verzendtijd terwijl ik steeds dezelfde dag, maximaal één dag na de betaling de aangekochte objecten verzend.
Het percentage van 3of 4 ligt ook steeds hoger bij kopers uit het buitenland die blijkbaar maar niet willen inzien dat hun aangekochte zaken uit het buitenland komen en dit gepaard gaat met langere transporttijden.

In de feedbacks zie je dit jammer genoeg niet maar wel in de DSR-scores.

DSR-scores geheim houden uit vrees voor negatieve represailles heeft geen enkele zin daar als verkoper toch geen negatieve feedback kan gegeven worden.
En als er al eens een probleem opduikt, kan je dit tenminste zien als verkoper én er iets uit leren, daar waar dit nu niet het geval is.

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1 van 47
laatste antwoord
46 ANTWOORDEN 46

DSR-scores

Persoonlijk vind ik dat een Ebay-transactie elke keer hetzelfde patroon volgt hoor, dus of je nu een normale zolder leegmaakt of een heel containerpark verkoopt maakt volgens mij relatief weinig verschil qua opgedane ervaring.
Bericht 41 van 47
laatste antwoord

DSR-scores

dus of je nu een normale zolder leegmaakt of een heel containerpark verkoopt maakt volgens mij relatief weinig verschil qua opgedane ervaring.

Al eens bij stilgestaan dat je ook NIEUWE artikelen kan verkopen op eBay? Dus niet alleen brol van de zolder?

Als je een nicheprodukt verkoopt dan bouw je echt een heel trouw klantenbestand op en zodoende zie je dikwijls wederkerende kopers (tenzij je ze maar 1 keer toestaat om bij jou via eBay te kopen natuurlijk ;-))

Photobucket
Bericht 42 van 47
laatste antwoord

DSR-scores

ik zoek de kip met de gouden eieren.

,-)
Bericht 43 van 47
laatste antwoord

DSR-scores

Ja daar ben ik ook al jarenlang naar op zoek. ;-)

m.

m.
Bericht 44 van 47
laatste antwoord

DSR-scores

Al eens bij stilgestaan dat je ook NIEUWE artikelen kan verkopen op eBay? Dus niet alleen brol van de zolder?

Nieuwe spullen kunnen ook brol zijn, net zoals spullen van de zolder ook nieuw kunnen zijn. Mag ik je verzoeken dit soort pejoratieve suggesties voortaan achterwege te laten vermits beiden dus toch op hetzelfde neer komen?
Bericht 45 van 47
laatste antwoord

DSR-scores

Oei, net in een ander draadje gezet dat er nog hoop was op lange termijn ....

Bericht 46 van 47
laatste antwoord

DSR-scores

Oei, net in een ander draadje gezet dat er nog hoop was op lange termijn ....

Draadjes waarin iemand als jij zulke commentaren post leven gelukkig niet lang genoeg om evoluties op lange termijn mee te maken.
Bericht 47 van 47
laatste antwoord