annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dit snap ik niet

Als je dit ziet, dan weet ik echt niet waarom ik geen 100% heb op mijn verkopersaccount bij verzend- en verwerkingskosten.


 


Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Betreft: Dit snap ik niet

Uw powerseller status komt enkel in gevaar als je niet meer voldoende omzet haalt.


 


OF


 


Door te veel lage sterrenbeoordeling waarvan ik bijna zeker ben dat dit hier het geval is. Uw sterrenbeoordelingen voord e afgelopen 12 maand liggen blijkbaar allemaal op 4,9/5. Dus meer dan ok. Het enige wat een probleem kan veroorzaken zijn die lage sterrenbeoordelingen.


 


19 neutrale en 7 negatieve feedbacks. Daar zijn er ongetwijfeld tussen die u lage beoordelingen gegeven hebben. Met dan nog een aantal die wel + feedback gegeven hebben maar een lage beoordeling. En inderdaad dit in combinatie met een zwakke verkoop drijft dit % omhoog zodat je in de problemen komt. Ik ben zelf onafgebroken top rated seller geweest sinds deze status ingevoerd werd op één uitzondering na en dat is vlak na Nieuwjaar omdat mijn verkoop toen zo barslecht was.


 


Idem dito nu. Ik heb nu slechts 1 lage beoordeling, maar vermits mijn aantal feedbacks for lager ligt dan vroeger is 1 bijkomende lage beoordeling voldoende om mijn top rated seller statug terug kwijt te spelen.


 


En dat heb je totaal niet in de hand. Al meermaals gebeurd dat iemand me voor alle 4 de categorieën een slechte sterrenbeoordeling geeft. Mits wat rapportjes kunnen uitdokteren welke koper het was. Om één of andere reden is er iets waar die niet content over is en geeft op alle 4 criteria een lage beoordeling. Ook al werd zijn item gratis verstuurd binnen 1 werkdag en ontving meerdere mailtjes met een update van de status van zijn bestelling.


 


Sommige Franstalige kopers gaven me een lage beoordeling op object beschrijving omdat dit spel enkel in het Engels te spelen is, wat duidelijk in iedere aanbieding vermeld wordt.

Bericht 11 van 12
laatste antwoord

Betreft: Dit snap ik niet

Voor het toprated-systeem kom ik wel in aanmerking voor 3 van de 4 verschillende regio's. Voor de VS echter niet. Dit heeft twee redenen: het niet voldoen aan de 90% traceerbare verkopen (de meeste verkopen richting VS zijn immers kleine zendingen aan het niet-genormaiseerd tarief) maar ook - en hier stel ik me grote vragen - omdat ik zogenaamd geen teruggavebeleid heb van 14 dagen terwijl ik dit wel degelijk heb! Dit snap ik dus niet...


 


Verder is het inderdaad zo dat sommige zaken moeilijk traceerbaar zijn... Ik heb voor Duitsland etc een score van 4,39 voor verzendkosten waardoor ik daar dus dreig mijn top-rated-statuut te verliezen... Ook al heb ik voor de Duitsers 100% positieve feedback op dit moment...


Ook al reken je het basisposttarief + BTW aan, toch zie je dat niet iedereen de verzendkost weet te plaatsen...


Ik vraag me soms af waar ze dit halen??? Is het omdat er een "3" staat op de zegel dat men denkt dat je voor 3 euro per zegel betaalt??? Ik weet het echt niet en maak me daar al langer geen zorgen meer over, 't helpt toch echt nikske...


 




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 12 van 12
laatste antwoord